וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלקאו: "בטוח שצדקתי בהחלטה להגיע למנצ'סטר יונייטד"

החלוץ הוצג אצל השדים האדומים, יחד עם דיילי בלינד, שאמר: "ואן חאל הוכיח במונדיאל שאם עושים מה שהוא אומר, מנצחים"

רדאמל פלקאו דיילי בלינד מנצ'סטר יונייטד. AP
ינסו להרים את יונייטד. בלינד ופלקאו/AP

אחרי עוד פתיחת עונה נוראית, בה צברה רק שתי נקודות בשלושה מחזורים, מנצ'סטר יונייטד תנסה להתאושש ולצאת לדרך חדשה ביום ראשון (18:00) עם משחק ביתי מול קווינס פארק ריינג'רס ובלמם לשעבר, ריו פרדיננד. השדים האדומים יצאו למסע רכש גדול מאוד בקיץ החולף והיום (חמישי), הם הציגו שניים מאותם שחקנים שהצטרפו למועדון, החלוץ הקולומביאני רדאמל פלקאו ושחקן נבחרת הולנד, דיילי בלינד.

פלקאו אמר: "תמיד חלמתי להיות במועדון כמו יונייטד. אני בטוח שהברך שלי במצב טוב ומרגיש מאוד נוח לגבי המצב הגופני שלי. אני מאוד מאמין במה שבונים כאן. יונייטד היא המועדון המושלם עבור סגנון המשחק שלי ואני בטוח שצדקתי בהחלטה שלי להגיע לכאן. אני רוצה להישאר כאן שנים רבות ולעשות היסטוריה עם המועדון. זה אתגר גדול עבורי ועבור הקריירה שלי. שיחקתי כבר בכמה מועדונים גדולים בעולם וזכיתי בתארים. אני רק רוצה ליהנות מהכדורגל ולתת את המיטב שלי".

רדאמל פלקאו דיילי בלינד מנצ'סטר יונייטד עם המנג'ר לואי ואן חאל. AP
באולד טראפורד עם המנג'ר ואן חאל/AP

בלינד אמר: "העובדה שואן חאל כאן הייתה משמעותית מאוד ברצון שלי להגיע. אני לא יכול לחכות לעבוד איתו שוב. הוא מקפיד על הכול ויודע להסביר בדיוק מה הוא רוצה. אם עושים מה שהוא רוצה, מנצחים. הוא יודע לקרוא את המשחקים נהדר וראינו את זה בכל משחק במונדיאל".

המנג'ר לואי ואן חאל נראה מרוצה: "קנינו חמישה שחקנים. אחד מהם, פלקאו, מושאל כרגע ואולי נרכוש אותו בסיום העונה. הוא אחד החלוצים הטובים בעולם. כשאתם מסתכלים על המספרים שלו, אי אפשר להאמין. היום, באימון הראשון שלו, היה לו מצב אחד והוא כבש בו. הוא הוכיח את עצמו מהר מאוד. אין שום בעיה עם אשרת העבודה שלו והוא יכול לשחק ביום ראשון. אני תמיד מוכן לתת לצעירים הזדמנויות, אבל הם צריכים לקחת אותן. האפשרויות מונחות בפניהם".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

צפו בוואן חאל מפרגן לפלקאו המובך על האנגלית:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully