וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת - סרביה: מי תמשיך להפתיע ותעלה לגמר?

הטריקולור ינסו למנף את הסנסציה מול ספרד ולהמשיך הלאה, סרביה רוצה לחזור לגמר אחרי 12 שנים (ו', 23:00, ספ'5)

פלורן פייטרוס שחקן נבחרת צרפת. AP
יש לצרפת כוח לעוד ניצחון גדול?/AP

העולה השנייה לגמר מונדובאסקט 2014 תיקבע מחר (שישי, 23:00, ספורט 5 ו-HD), כאשר נבחרת צרפת, שהייתה אחראית על הסנסציה הכי גדולה של הטורניר עד כה, תפגוש את נבחרת סרביה.

הצרפתים הדהימו ברבע הגמר את המארחת ספרד עם ניצחון ב-13 הפרש, ששלח אותם לשלב הבא וטרף את כל הקלפים באליפות הזו. אלופת אירופה הוכיחה שגם בלי טוני פארקר וג'ואקים נואה יש לה המון מה למכור וקיבלה הצגה גדולה מתומאס הרטל ובנוסף, נהנתה ממשחק הגנה אדיר שעצר את הספרדים על 52 נקודות בלבד. סרביה מצידה, נתנה משחק גדול משלה ועם 12:29 ברבע השלישי, הביסה את ברזיל ב-28 הפרש.

שתי הנבחרות נפגשו בשלב הבתים לפני כשבועיים ואז המשחק הסתיים בדרמה גדולה, כאשר לזכות הצרפתים נשרקה עבירה מאוד מפוקפקת בשנייה האחרונה והם ניצחו 73:74. בשלב הבתים של יורובאסקט 2011, צרפת ניצחה את סרביה 96:97 בהארכה בעוד משחק דרמטי ודווקא ביורובאסקט האחרון, בו הטריקולור זכו, סרביה ניצחה אותם 65:77 בשלב הבתים השני. במשחק הכנה שנערך לפני חודש, סרביה ניצחה 69:79.

צרפת מעולם לא שיחקה בגמר המונדובאסקט. יוגוסלביה שיחקה בגמר המונדובאסקט שבע פעמים ולאחר מכן, ב-1998 וב-2002, הגיעה לשם הנבחרת הסרבית, אולם תחת השם יוגוסלביה עדיין. כעת, היא יכולה לשוב למעמד לראשונה בשמה החדש.

נבארו על ההפסד לצרפת: "הם התכוננו למשחק טוב יותר מאיתנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully