וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "לא היה שום בלגן עם אוסקר, הפיצו שמועות כדי לפגוע בי"

11.9.2014 / 17:21

ערן זהבי התייחס לראשונה לגל השמועות בנוגע לחייו האישיים: "אנשים שמקנאים בי ובקשר שלי עם אשתי הפיצו אותן. קשה להתמודד עם הרוע הזה. מערכת היחסים עם אוסקר הייתה טובה מאוד"

one

ערן זהבי הזיע היום (חמישי) בז'קט סתווי ביום צילומים של אחת מחברות ההלבשה, אבל בשבועות האחרונים בטח לא היה לו כל כך חם ונעים לנוכח גל השמועות ששטף את המדינה, באשר ליחסיו עם רעייתו. זהבי ידע היטב מה מפיצים עליו והיום החליט לדבר על הכול.

"אנשים המציאו דבר טיפשי וצריך להיות טיפש גדול כדי להאמין לזה", קבע נחרצות. "רק אנשים שמקנאים בי, בהצלחה שלי ובקשר שלי עם אשתי, המציאו את השמועות הזדוניות האלה. הם ניסו לפגוע בנו. ניסו לפגוע באשתי כדי לפגוע בי, אבל אני יכול להגיד לך שלבית שלי זה לא נכנס. אני יודע שהיחסים שלי עם אשתי מצוינים ושהכול בסדר אצלי בבית. ברור שאשתי לקחה את זה יותר קשה, כי אני יודע כבר להתמודד עם כל הרוע הזה כלפיי".

חצי מדינה התעסקה בזה.

"חצי מדינה? 70 אחוז, אולי אפילו יותר. זה לא היה בשליטתי. אני לא יכול להתייחס לכל מה שאנשים אומרים עליי, אבל היום זה הזמן לדבר כי אתם שואלים אותי ואין לי מה להסתיר".

ברור לך מי התחיל עם השמועות על היחסים בינך לבין אשתך?

"לא ברור לי ואני לא מנסה לברר. לא רציתי בהתחלה להתייחס לזה בכלל, כדי לא לתת את הבמה לכל הרעים שעשו זאת, אבל מכיוון שאני מרגיש נוח לדבר על הכול, אני מדבר עכשיו. זו הייתה שמועה מופרכת ומי שהאמין לה, צריך להיות טיפש".

אשתך אולי נפגעה יותר, אבל מהצד ראו בתקופה האחרונה שגם אתה קצת מהורהר במגרש בגלל כל העניין.

"ממש לא. לא התייחסתי לזה. אם הייתי מהורהר כמו שאתה אומר ואם זה רבץ עלי, איך זה שאתמול שיחקתי טוב נגד הפועל פתח תקוה וכבשתי שער?".

אתמול נגד ההגנה של הפועל פתח תקוה גם אני הייתי כובש.

"זה לא קל כמו שזה נראה מבחוץ. אני לא מדבר רק על הגול אתמול. גם בדרבי שיחקתי טוב והגעתי למצבים, אבל הכדור לא נכנס. הנושא הזה בכלל לא העסיק אותי תוך כדי משחקים, כי אני יודע את האמת ומה יש באמת ביני לבין אשתי ולכן אין שום סיבה שזה ישפיע עליי".

בקיצור אפשר לסגור את הסיפור ואת השמועות ולקבוע שמערכת היחסים בין ערן לשי זהבי פנטסטית כמו שהייתה תמיד?

"ברור. אני מאחל לכל זוג בארץ מה שיש לי עם אשתי".

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אנשים המציאו דבר טיפשי וצריך להיות טיפש גדול כדי להאמין לזה". זהבי/ברני ארדוב

עכשיו מילא השמועות לגבי היחסים שלך עם אשתך. העניין הוא שהכניסו את אוסקר לתמונה וקבעו שאתה נגדו ושבכל פעם שאתה מפרגן לפאקו, אתה עוקץ את אוסקר.

"אני באמת לא יודע למה קבעו שיש לי משהו נגד אוסקר. כנראה שכל השמועות שיבשו לאנשים את השכל וכל משפט שאני אומר מנסים למצוא בו עקיצה כלפי אוסקר. מערכת היחסים שלי עם אוסקר הייתה טובה מאוד וגם עכשיו עם פאקו היא בסדר גמור. לא היה לי שום בלגן עם אוסקר וחבל להתייחס לזה".

היה לך איזשהו משקע הכי קטן עם אוסקר?

"ממש לא ואני בטוח שאם תראיינו אותו הוא יגיד את אותו הדבר".

אבל לא היה לך את הקשר עם אוסקר כמו שהיה לך עם פאולו סוזה.

"לא היה לי שום דבר חריג עם אוסקר. ברור שעם פאולו הייתה לי מערכת יחסים מיוחדת כי גם הייתי איתו שנה שלמה. היינו משדרים על אותו גל ומבינים אחד את השני בעיניים עצומות. אבל גם עם אוסקר הייתה לי מערכת יחסים טובה מאוד".

לא שמחת כשאוסקר עזב?

"למה שאני אשמח? אני מאחל לו בהצלחה כמו שהוא מאחל לנו".

אתה בן אדם ישיר ואומר הכול בפנים, וגם לך אומרים הכול בפנים כמו שמקללים אותך במגרש, ברחוב או בקניון. זו הייתה פעם ראשונה שאתה מתמודד עם שמועות כאלה.

"דווקא לא. לפני כמה שנים הייתי במועדון עם אשתי והתנשקנו ויום אחרי זה פורסם שהייתי במועדון עם בלונדינית ושאני ואשתי נפרדנו. אתה מבין? אני ואשתי מתנשקים במועדון ולמחרת כולם מדברים על זה שערן נישק בלונדינית אלמונית במועדון וזו בכלל אשתי".

השמועות שהיו לא גרמו לך להגיד, למה לא עזבתי את הארץ בקיץ?

"ממש לא. יש המון פלוסים כאן מעבר לשטויות המפגרות האלה. ברור לי שמקנאים בי וברור לי שהרבה ישמחו אם אני לא אצליח. אנשים רוצים לפגוע בי, אבל לא יצליחו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה (שמאל) עם ערן זהבי (ימין). ברני ארדוב
לא היו משקעים. זהבי ואוסקר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully