וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "לא חושב על שחקן אחד, אלא על טובת הקבוצה"

מאמן מכבי תל אביב התייחס להשארתו של בן בסט מחוץ לסגל. זהבי על הניצחון: "חיכינו לזה". ועל מה התעצבן רן בן שמעון?

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב פתחה את עונת 2014/15 עם ניצחון חלק 0:3 במושבה על מכבי פתח תקוה. פאקו אייסטרן טעם לראשונה את ליגת העל, השאיר מחוץ לסגל את שחקני הרכש נוסא איגייבור, עדן בן בסט וגם את ברק בדש, אבל קיבל שערים ממהראן ראדי (14), ערן זהבי (74) והמחליף ראדה פריצה (82). מכבי פתח תקוה נצמדה לאחות הפועל פתח תקוה מתחת לקו האדום.

ערן זהבי כבש ובישל, 0:3 למכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 3:0. one
ירייה ראשונה. ערן זהבי/one

פאקו אייסטרן סיכם: "חשוב מאוד שהתחלנו את העונה עם ניצחון. שלוש הנקודות הראשונות הן חשובות מאוד, טוב שהתחלנו כך. ניצחנו, אבל יש עדיין הרבה עבודה לעשות. התחלנו טוב מאוד, אבל המשחק היה פתוח מאוד, יותר פתוח ממה שחשבנו".

באשר לעדן בן בסט שנותר מחוץ לסגל, אמר מאמן מכבי תל אביב: "ברגע שמתחילים לחשוב על חוזה של שחקן או משהו כזה, עושים טעות. צריך לחשוב על טובת הקבוצה ולא על שום דבר אחר".

ערן זהבי, שהתחיל את העונה עם שער ובישול: "אני שמח שפתחנו ברגל ימין. יש לנו עוד הרבה מה להשתפר ודברים שדיברנו עליהם ולא עשינו. אני מקווה שנישאר מרוכזים וננצח. חיכינו שתתחיל הליגה ואפשר יהיה ליהנות מכדורגל ולא להתעסק בכל מה שמסביב. אני לא רוצה לתלות את השינוי בחילוף המאמנים. הרגשנו שאנחנו חייבים לחזור ולהיראות כמו קבוצה. הבנו שאנחנו צריכים לשחק אחד בשביל השני וכמו קבוצה ואני שמח שכך היכולת שלנו באה לידי ביטוי בצורה יותר טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
קיבל משחק פתוח מכפי שציפה. פאקו אייסטרן/יוסי ציפקיס

רן בן שמעון התאכזב ממשחקו הראשון כמאמן מכבי פתח תקוה: "לא זו הפתיחה שרציתי. חשבתי שאנחנו צריכים לשחק יותר טוב. מכבי תל אביב קבוצה יותר איכותית מאיתנו, אבל נצטרך להשתפר. יש הרבה דברים שאנחנו צריכים לעבוד עליהם".

כאשר נשאל לגבי מעורבות קבוצתו במאבקי תחתית, כעס בן שמעון: "להתחיל לדבר על מאבקי תחתית אחרי משחק אחד? אנחנו במחזור ראשון, תירגעו כולכם".

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה, מימין, ייטב לוזון, משמאל. יוסי ציפקיס
לא מדבר על מאבקי תחתית. רן בן שמעון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully