וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מתכוונת להפר את החוזה של שלו מנשה

11.9.2014 / 15:59

בקבוצה מתכוונים ללכת לבוררות עם השחקן שלא התאמן הקיץ ונעשה ניסיון לשחררו. סיארנסה לא יירשם בבקרה לשבת

שחקן מכבי נתניה שלו מנשה. צילום ועריכה: דרור פיקלני, ברני ארדוב
"כל הזמן אומרים שהמועדונים צריכים לשמור על הזכויות של השחקנים. מה עם הזכויות של המועדונים?". שלו מנשה/ברני ארדוב, צילום ועריכה: דרור פיקלני

במכבי נתניה החליטו לרדת מהגדר בנושא שלו מנשה ולהקשיח עמדות. במועדון מתכוונים להפר את החוזה עם השחקן וללכת לבוררות מולו אחרי שנודע להם כי היו לו מספר הצעות בקיץ ולכולן הוא סירב. גורם במכבי נתניה אמר לוואלה! ספורט: "יש לנו ביד מכתב של הפועל עכו המעיד על כך שהם רצו אותו, אבל הוא סירב בטענה שעכו רחוקה מביתו. אנחנו לא מתכחשים לחוזה שיש לו אצלנו, אבל לא יכול להיות ששחקן ששיחק בעונה שעברה בליגה השנייה מסרב לעבור לקבוצה אחרת בליגת העל ומעדיף להמתין שאנחנו נשלם לו את כל החוזה. כל הזמן אומרים שהמועדונים צריכים לשמור על הזכויות של השחקנים. מה עם הזכויות של המועדונים? מה, לא יכול להיות שמועדון לא רוצה שחקן?". כזכור, מנשה לא התאמן עם נתניה במשך כל הקיץ אחרי שהובהר לו שהוא צריך לחפש קבוצה אחרת.

דודו סיארנסה לא יירשם בבקרה למחזור בשבת מול הפועל תל אביב, אבל עדיין לא החליטו בנתניה להיפרד ממנו סופית. בשיחה שנערכה בין הבעלים אלי שגב לבין המאמן יוסי מזרחי סוכם כי נתניה תיפרד מדודו רק אם היא תצרף זר אחר במקומו. שגב אמר היום: "אני אחליט בשבוע הבא סופית לגבי דודו".

בכל מקרה, שגב התחייב בפני דודו לשלם לו את שכרו עד חודש דצמבר ובסך הכול 45 אלף יורו נטו. בנתניה אמרו היום כי הסיבה העיקרית שדודו לא עובר בבקרה אף שהוא בכל מקרה יקבל את שכרו משגב, נעוצה בתקנון הבקרה. "על פי התקנון של הבקרה, אי אפשר להעביר חוזה עד חודש דצמבר", הסבירו בנתניה. "אם היה אפשר להעביר שחקן רק עד אמצע העונה, היינו עושים את זה. בבקרה דורשים שנעביר את דודו עד סוף העונה ולזה כרגע אנחנו לא מוכנים כי עוד לא ברור איך השחקן יהיה מבחינה בריאותית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully