וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כצפוי: רוט וטיוס יועמדו לדין ביום רביעי הקרוב

11.9.2014 / 13:50

כתב האישום כנגד הגארד והסנטר, שלא התייצבו לאימונים, יוגש בתחילת השבוע. מקורב: "זה נראה כמו חיסול חשבונות אישי"

איגוד הכדורסל הודיע היום (חמישי) כצפוי כי אלכס טיוס ומורן רוט יועמדו לדין משמעתי ביום רביעי הקרוב בשעה 17:00 בבית הדין של האיגוד. כזכור, מנהל נבחרת ישראל מומו לוצקי הגיש כנגד השניים תלונה בשל העובדה שלא הופיעו לאימוני הנבחרת. כתב האישום נגד רוט וטיוס יוגש בתחילת השבוע הבא. רוט אף תמה אמש כיצד קיבל זמן מועט כל כך להגיב על הטענות כנגדו. ההערכות הן כי באיגוד הכדורסל ידרשו השעייה ארוכה ממשחקי הליגה לשניים.

אלכס טיוס שחקן נבחרת ישראל. מגד גוזני
ההכרעה בקרוב. אלכס טיוס/מגד גוזני

רוט, שלא שיחק בנבחרת בשנתיים הקודמות, זומן כשהמטרה של המאמן ארז אדלשטיין הייתה שישחק במקומו של יוגב אוחיון שנאלץ לנוח. השחקן הסביר כי קיימות סיבות רפואיות שהוא לא יכול לשחק בנבחרת, ואף מחזיק באישור מרופא ספורט בכיר. בנבחרת בכל זאת דרשו ממנו להתייצב, והוא לא עשה זאת.

טיוס, שהיה הסנטר הפותח של הנבחרת במוקדמות ואליפות אירופה 2013, הודיע בתחילת הקיץ למאמן ארז אדלשטיין כי הוא מעוניין להשלים את לימודיו. בתחילה אישרו לשחקן להתייצב ב-15 ליולי, אך ככל שהתקרב המועד הוא העביר מסרים כי יאחר. בסופו של דבר, סמוך למועד השני של הגעתו הודיע כי סובל מבעיות בשיניים וביקש דחייה נוספת. בסופו של דבר לא התייצב לאימונים.

בסביבתם של שני השחקנים כועסים מאוד על ההחלטה להעמידם לדין בעיקר בשל העובדה שעומרי כספי וגל מקל שוחררו בעבר מהנבחרת לאימוני ה-NBA ולא הועמדו לדין, ובקשתו של רביב לימונד לעזוב את הנבחרת לפני שלוש שנים נענתה בחיוב, למרות שנעשתה אחרי תחילת האימונים. אחד ממקורביו של טיוס אף אמר כי השחקן קיבל הבטחה בעל פה במהלך הקיץ שעבר שיאפשרו לו להשלים את לימודיו. "יש פה ניסיון חיסול חשבונות כי מדובר במאתזרח", אמרו בסביבתו של השחקן. "כל אחד רוצה להראות שהוא יותר גיבור ונלחמים מי הראשון שיוריד לו את הראש. למה את מקל, כספי ולימונד לא העמידו לדין בעבר ואת אלכס ומורן כן? זה פשוט מריח כמו חיסול חשבונות אישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully