וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: גיא לוי עשוי לאלתר בעמדת המגן השמאלי

11.9.2014 / 12:38

אם השחרור של יובאנוביץ' לא יגיע עד ראשון, יאלץ המאמן לפתוח עם חאמד גנאים בעמדה זו נגד חיפה. שביעות רצון מפפאדופולוס

one

בבני סכנין ממשיכים לעסוק בניסיונות לקבלת השחרור הבינלאומי של איגור יובאנוביץ', כשאם עד יום ראשון השחרור לא יגיע והשחקן לא יעבור בבקרת התקציבים, יצטרך גיא לוי להסתדר ללא המגן השמאלי הטבעי היחיד שלו. במקרה כזה חאמד גנאים ככל הנראה יוסט לעמדה הזו. בסכנין מאמינים שהעניין יסתדר, אך יעשו את הכול כדי לסדר זאת עד מחר (שישי) כדי שלא להיתקל בהפתעות בתחילת השבוע הבא.

למרות ההפסד למכבי חיפה ברבע גמר גביע הטוטו, בקבוצה היו מרוצים מהחלק ההתקפי ובייחוד מיאניס פפאדופולוס שמסתמן כזר איכותי מאוד וממוחמד גדיר שכבש צמד. "פפא (הכינוי שדבק לקשר היווני, ש.ו) יכול להיות הזר הטוב ביותר בארץ העונה", אמר גורם בהנהלת סכנין. "הוא שחקן מגוון ובעיקר כזה שאוהב ויודע לבשל שערים. אם הכל יילך כשורה, הוא צפוי להיות אחד השחקנים הבכירים העונה".

גביע הטוטו: מכבי חיפה בחצי הגמר אחרי 3:5 על סכנין

סטנוייביץ': "משחק משוגע. אני מאמין שניראה יותר טוב"

חאמד גנאים שחקן בני סכנין מול שמואל שיימן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יחפה על היעדרות של יובאנוביץ'? חאמד גנאים/אדריאן הרבשטיין

בסכנין ינסו לשכנע את ראשי מכבי חיפה לאפשר לגדיר ולאיסמעיל ריאן לשחק במשחק הליגה, כשבשלב זה בחיפה לא מאפשרים את שיתופם של השניים בכפוף לסעיף בחוזה שלהם. מצד שני, בקבוצה לא היו מרוצים ממשחק ההגנה והמאמן גיא לוי ישים דגש על ההתמודדות עם מוחמדו אידריסו לקראת מפגש הליגה.

בתוך כך, ההתאחדות לכדורגל הודיעה שסכנין הורשעה בסעיף התנהגות בלתי הולמת של אוהדים (סנוור בלייזר ושריקות שהפריעו למהלך משחק גביע הטוטו נגד מכבי חיפה). הקבוצה נקנסה ב-2,000 שקל בפועל ו-10,000 אלפים שקל על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully