וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ': "משחק משוגע. אני מאמין שניראה יותר טוב"

10.9.2014 / 22:40

מאמן מכבי חיפה סיכם את העלייה לחצי הגמר: "המשחק הקודם לא היה דינמי, הפעם כן. אני מרוצה ממיצ'ל, הוא רק הגיע"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה העפילה הערב (רביעי) לחצי גמר גביע הטוטו אחרי 3:5 משוגע על בני סכנין במשחק הגומלין של רבע הגמר, שנערך בנתניה. שתי הקבוצות כבר נפגשו פעמיים לפני המשחק הזה, בשלב הבתים ובמשחק הראשון של רבע הגמר והן תפגשנה פעם נוספת ביום שני הקרוב, במשחקם הראשון של הירוקים בסמי עופר, במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת העל.

שמעון אבוחצירא ומוחמדו אידריסו, שסיפק צמד נגיחות מדויקות, העלו את חיפה ליתרון שלוש פעמים, אבל מוחמד גדיר, עם צמד משלו מול הקבוצה ממנה הוא מושאל ואברהם פאס, אחרי טעות של אוהד לויטה, הצליחו לאזן. ב-3:3 סכנין הייתה עולה, אבל בדקה ה-86 רובן ראיוס סובב כדור חופשי מושלם ובתוספת הזמן עידן ורד השלים.

מכבי חיפה בחצי גמר גביע הטוטו עם 3:5 על בני סכנין

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
יש דברים טובים, יש דברים לתקן. סטנוייביץ'/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי חיפה, אלכסנדר סטנוייביץ', אמר בסיום: "היה משחק משוגע. אני רוצה להחמיא לשתי הקבוצות, היה משחק מדהים במיוחד עבור השחקנים שלי שהראו אופי וחזרו, בסופו של דבר אנחנו בחצי הגמר. במשחק האחרון דיברנו על כך שהוא לא היה דינמי, אבל היום הוא היה מהיר מאוד ואני מרוצה מדברים מסוימים ומדברים אחרים אני פחות מרוצה. אנחנו נפתור את הבעיות שלנו".

סטנוייביץ' הוסיף: "השערים של סכנין היו קלים, אבל בתקופה האחרונה היו לנו שחקנים פצועים, שחקנים בנבחרות וזה קשה לעשות משהו. אני מאמין שניראה יותר ויותר טוב. מיצ'ל רק הגיע אלינו, אני מרוצה ממנו. יוסי הוא המנהיג שלנו, אנחנו מאוכזבים מהפציעה שלו, יש לנו 22 שחקנים ואנחנו נצטרך להתמודד".

המאמן התייחס גם לאידריסו שכבש צמד, ואמר: "מבחינתי הדבר הכי חשוב שאידריסו יהיה מסוכן, בלי קשר אם הוא כובש או לא. גם אבוחצירא שיחק טוב אחרי הניתוח. במשחק האחרון לא שיחקנו טוב ולמדנו מזה". על הבעיות בהגנה הוא הוסיף: "כולם יודעים מה הבעיה שלנו, אבל אמרתי שהקבוצה הזו שיחקה פעם ראשונה ביחד. דגני שיחק עם אוחיון ודקל ועם שוער חדש. זה קשה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גיא לוי מאמן בני סכנין. יוסי ציפקיס
"אם יש מה לתקן, נתקן". גיא לוי/יוסי ציפקיס

גיא לוי, מאמן בני סכנין: "היה משחק גדול. כל מי שהיה במגרש נהנה וזה הדבר הכי חשוב. היינו שותפים למשחק כדורגל מצוין והוא היה יכול ללכת לכאן או לכאן. אנחנו צריכים לתקן טעויות פשוטות שהיו לנו ולהמשיך הלאה ולהתקדם. הליגה בפתח ואם נמשיך להתקדם, אנחנו נהיה קבוצה טובה. יש לנו מספיק שחקנים טובים ומוכשרים שיכולים ללמוד מהטעויות. אנחנו רק צריכים לדעת לקחת את היכולת הזו ולהביא אותה למימוש ולניצחונות. אם יש מה לתקן, נתקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully