וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: ליאונל מסי שוקל לפרוש מנבחרת ארגנטינה

בנו של יו"ר ההתאחדות גרונדונה: "הלחץ עושה את שלו, אני בטוח שהוא יחזור בעתיד". ברצלונה השיגה מקדמה על גבריאל

קפטן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי (שמאל) עם מאמנו אלחנדרו סאבלה (ימין). GettyImages
מתי הוא ילבש את החולצה הזו שוב? ליאו מסי/GettyImages

האם ליאו מסי בדרך לפרישה מנבחרת ארגנטינה? דיווחים במולדתו של הפרעוש טוענים הבוקר (חמישי) שהוא מעדיף לנוח בתקופה הקרובה ממשחקי האלביסלסטה, כתוצאה מעייפות מהלחץ האדיר שמופעל עליו, וייתכן שבהמשך הוא ישקול שלא ללבוש יותר את המדים הלאומיים.

חוליו ריקרדו גרונדונה, בנו של יושב ראש ההתאחדות שהלך לעולמו לפני כחודש וחצי הצהיר: "קיבלתי הבטחה שמסי יחזור בעתיד, וזה רק עניין של זמן. עכשיו הזמן לשנות אווירה, לשחק בברצלונה, וכשיגיעו המשחקים החשובים בנבחרת אני בטוח שהוא יחזור. אפשר להבין אותו, כי הלחץ עושה את שלו, ואסור לנו לשכוח שריאל מדריד זכתה בשנה שעברה בליגת האלופות בעוד שברצלונה לא זכתה בכלום".

יש לציין שמאז גמר המונדיאל, משחקה היחיד של ארגנטינה היה הניצחון 2:4 על גרמניה, אותו החמיץ מסי בשל פציעה. בחודש הבא מתוכננים לאלביסלסטה שני משחקי ידידות - נגד ברזיל בבייג'ינג ב-11.10 ונגד הונג קונג ב-14.10, אותם צפוי מסי להחמיץ. בקיץ הבא, כזכור, תארח צ'ילה את הקופה אמריקה.

רק אתמול פורסם שבעיר רוסאריו, שבה נולד מסי, החליטו להיאבק בתופעה שבה יותר ויותר הורים מכנים את ילדיהם שנולדים בשם "מסי". אולי זה יישמע הזוי, אבל בעיר העבירו חוק שאוסר על התושבים לקרוא לילדיהם בשם "מסי".

גבריאל, סנטוס. GettyImages
יגשים חלום? גבריאל/GettyImages

בתוך כך, נראה שברצלונה שמה את ידה על "ניימאר החדש", כך מכונה גבריאל ברבוסה אלמיידה או בקיצור "גבריאל", חלוצה בן ה-18 של סנטוס. השחקן, שעשוי לחקות בקרוב את בן ארצו שעשה גם הוא את המעבר מסנטוס לברצלונה, עשה צעד ראשון לעבר ספרד לאחר שהקטלאנים רכשו את זכויות הראשונים עבורו.

גבריאל, שערך את הופעת הבכורה שלו בליגה כשהיה בן 16 בלבד, זכה גם לכינוי "גביגול" בגלל יכולת כיבוש השערים המשובחת שלו. חוזהו של גבריאל בסנטוס אמנם יסתיים ב-2015, אבל סוכנו וגנר ריביירו מנהל בימים אלו מגעים להארכתו. עד כה ב-14 משחקי ליגה, גבריאל נחשב למלך השערים של הקבוצה עם חמישה שערים ושלושה בישולים.

לאחרונה גבריאל התראיין בנוגע לעתידו, וחשף כי הוא מעוניין לעבור בעתיד לברצלונה: "יום אחד אני מקווה להפוך לשחקן של בארסה. חלמתי על זה מאז שהייתי ילד, מאותו הרגע שבו התחלתי לשחק כדורגל". כעת מתברר כי ברצלונה השיגה מקדמה חשובה לגבי צירופו על פני יתר קבוצות הצמרת באירופה, ובעתיד הוא תוכל לרכוש אותו אם רק תבחר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן ברצלונה ג'ורדי אלבה חוגג שער נגד מילאן בשמינית גמר האלופות. רויטרס
"נמצא באחת התקופות הטובות בחיי". ג'ורדי אלבה/רויטרס

ובינתיים ג'ורדי אלבה התייחס למצבו האישי ומצבה של ברצלונה תחת הדרכתו של לואיס אנריקה, ואמר: "אני נמצא באחת התקופות הטובות בחיי. ההגעה של לואיס אנריקה הייתה שינוי טוב. הקבוצה הייתה זקוקה לשינוי. יש לו כל כך הרבה אופי והוא הראה את זה כשחקן כשעכשיו הוא מנסה להטמיע את זה אצלנו", אמר המגן.

"מאז שהוא הצטרף, רציתי להתאמן אצלו מכיוון שהוא אדם שאיתו הרגשתי מזוהה עם העבודה שלו וכעת אנחנו מחוברים הרבה יותר לעומת שנים קודמות". על העזיבה של חרארדו מרטינו שלא הצליח לזכות עם המועדון בתארים, אמר אלבה: "זה עבד איתו, אבל בסופו של דבר צריך להאשים את השחקנים. האשמה היא תמיד על השחקנים, אבם אם הולך טוב, המאמן גם כן לוקח באחריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully