וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כבר שנים שהזרים לא הובילו את מכבי חיפה"

11.9.2014 / 8:58

הירוקים מזהים תהליך שונה: "ראיוס רק משתפר. אידריסו מסוכן ברחבה". הפצועים ישובו לליגה, מחמאות לאבוחצירא: "לא נשבר"

one

אלכסנדר סטנוייביץ' היה מודאג משני המשחקים הראשונים של מכבי חיפה מול בני סכנין, ורק השבוע מאמן מכבי חיפה ערך אסיפה בה הביע שביעות רצון מהחלק האחורי אבל אכזבה מהחלק ההתקפי. על פי המשחק של הירוקים אמש (רביעי) בגומלין רבע גמר גביע הטוטו מול סכנין (3:5), שחקניו מילאו את ההוראות החדשות, אבל בכל הנוגע לחלק ההגנתי, הקבוצה עדיין זקוקה לשיפור. במועדון התנחמו בכך שלא מעט שחקנים חסרו בחלק הזה.

ולדימיר סטויקוביץ' שקיבל אתמול מנוחה ישוב להרכב ביום שני במשחק פתיחת העונה בליגת העל, גם הוא מול בני סכנין, וגם אדין צוצאליץ', אייל משומר וטאלב טואטחה ישובו לסגל. למאמן תהיה התלבטות גם לגבי החלק האחורי שלו, ונראה כי מבין מיצ'ל, ג'אבר עטאא וקובי מויאל שניים יפתחו בהרכב. חן עזרא קיבל מחמאות על יכולתו ובמועדון לא התעלמו גם מהחזרה של שמעון אבוחצירא, שהציג יכולת מצוינת וחזר לכבוש אחרי כמעט שנה, למרות שרק חזר מפציעה. "זאת הייתה שנה רעה עבורו, אבל הוא לא נשבר וחזר אלינו. כמה טוב שהוא כבש אתמול", אמרו.

צפו ב-3:5 המהנה של מכבי חיפה על בני סכנין

סטנוייביץ': "משחק משוגע. אני מאמין שניראה יותר טוב"

רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה חוגג. יוסי ציפקיס
"אם הוא ואידריסו ימשיכו בקצב הזה, לקבוצה יהיה הרבה יותר קל במאבקי הצמרת". רובן ראיוס/יוסי ציפקיס

נקודת אור נוספת הייתה הזרים. "כבר שנים שהשחקנים הזרים לא הובילו את מכבי חיפה, ואולי דווקא העונה זה הזמן לשינוי", אמר אתמול אחד השחקנים. "אם ראיוס ואידריסו ימשיכו בקצב הזה, לקבוצה יהיה הרבה יותר קל במאבקי הצמרת. ראיוס הולך ומשתפר, אידריסו מסוכן מאוד ברחבה וסטויקוביץ' חוזר. גם מיצ'ל ייכנס לאט לאט לכושר ותהיה כאן קבוצה טובה מאוד. בלי קשר, אסור לשכוח שגם בניון בחוץ". לגבי מיצ'ל, על פי תפקודו אתמול במגרש, מובן מדוע שקל סטנוייביץ' את מועמדותו של ג'ונתן וילה מבית"ר ירושלים. "התפקוד שלהם על המגרש דומה. שניהם משחקים בין הבלמים לקישור, משחקים על אזור, ויודעים לתקל", הסבירו בקבוצה.

"אני שמח מאוד לחזור לכבוש, אבל הכי חשוב שעברנו שלב. הייתה לי שנה לא קלה", אמר אבוחצירא, שהתייחס גם לציוות עם החלוץ הקמרוני: "תענוג לשחק לצד אידריסו. יש לנו ארבעה חלוצים טובים. אידריסו חלוץ זר ואני מקווה שיתאקלם כמה שיותר מהר. צריך לתת לו זמן וסבלנות ולא שיכתשו אותו כמו שכתשו אותי בעונה שעברה. אל תנתחו אותו אחרי משחק אחד או שניים, תנו לו חצי עונה או קצת יותר כדי להוכיח את היכולות שלו. יש בכל קבוצת כדורגל תחרות על כל עמדה". לגבי ההגנה שלא תפקדה אמר: "אני תמיד אומר שגם כשיש בעיות עדיף לתקן אחרי ניצחון. סמי עופר יהיה מלא ביום שני. חשוב לנו לרוץ שם בלי הפסקה. סכנין עשתה לנו חיים קשים בשלושת המשחקים האחרונים".

אוהדי הקבוצה עדיין מתכוונים להחרים את המשחק מול בית"ר ירושלים בטדי בשבוע הבא, אבל המצב הזה עוד עשוי להשתנות. שחקני הקבוצה התייחסו אתמול לחרם ואמרו כי הדבר יפגע בקבוצה, אבל יכבדו כל החלטה של האוהדים ואין להם כל כוונה להתערב בעניין. בחיפה הבהירו לשוער אמיר אדרי כי לאחר ההחלמה יחזור להיאבק על מקומו בסגל. לא מן הנמנע כי אחד השוערים יעזוב בינואר, אבל בחיפה ציינו אתמול שעדיין מוקדם לדבר על האפשרות לפני שאדרי החלים לחלוטין.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully