וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: הישאם כיוואן בספק לשבת

11.9.2014 / 8:15

הקשר נפצע בברכו נגד מכבי פתח תקוה, ייבדק ועשוי להחמיץ את הפועל עכו. אמיר אבו ניל לא מרוצה ממעמדו וצפוי לבקש לעזוב

one

הפועל חיפה תבדוק היום (חמישי) את מצבו הרפואי של הישאם כיוואן. הקשר, שנפצע במשחק אתמול נגד מכבי פתח תקוה (1:2) ובסיום המשחק חש כאבים בברך, נמצא בספק למשחק הפתיחה של ליגת העל נגד הפועל עכו. היום ייבדק מה מקור הכאבים.

פרט לפציעתו של כיוואן, בקבוצה היו מרוצים מהיכולת של השחקנים במהלך המחצית הראשונה וחילקו שבחים על העובדה שנכון לעכשיו על פי משחקי גביע הטוטו הקבוצה נראית מוכנה לליגה. "זה חשוב למועדון ולנו השחקנים שאנחנו מנצחים", אמר גל כהן. "אין ספק שכל ניצחון נותן לנו ביטחון ולקראת הליגה זה חשוב. אנחנו מתכוונים להגן על התואר. השנה יצא שגביע הטוטו מהווה הכנה ארוכה לליגה וכל הקבוצות לוקחות את המפעל ברצינות. אנחנו רוצים כל הזמן להמשיך ולהשתפר".

הפועל חיפה העפילה לחצי גמר גביע הטוטו

ארבעה אוהדים נקנסו באלף שקל על עישון ב”סמי עופר”

הישאם כיוואן שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
דאגה סביב מצבו. הישאם כיוואן/אדריאן הרבשטיין

לקראת המשחק נגד עכו אמר הבלם: "מלבד מכבי תל אביב, אני לא רואה קבוצה שתהיה מעל הליגה. אין משחק פשוט בליגה ואנחנו מתייחסים לכל משחק בצורה רצינית. נבוא מוכנים לעכו כדי להתחיל את הליגה ברגל ימין".

אוסיי מאוולי, שמגביר את קצב האימונים כדי להיכנס לכושר, רשם דקות בכורה ואף בישל, נתון ששימח את אנשי הקבוצה שרוצים לתת בטחון לחלוץ, כשגם מהראן לאלה שהראה שהוא בכושר טוב מאוד וטוסיין ריקטס שיחזור ממשחקיה של נבחרת קנדה ייאבקו על המקום בהרכב. מי שצפוי לבקש לעזוב הוא אמיר אבו ניל שמאוכזב ממעמדו ומרגיש שלא בונים עליו לעונה הקרובה. אבו ניל לא נכלל אתמול כלל בסגל ושחקנים שעלו מהנוער הועדפו על פניו. אבו ניל ככל הנראה יבקש למצוא לו קבוצה אחרת עד תום מועד חלון ההעברות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אור אוסטווינד חוגג עם שחקני הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
שביעות רצון מהיכולת. אור אוסטווינד חוגג עם החברים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully