וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 אוהדים נתפסו מעשנים ב"סמי עופר", ונקנסו ב-1,000 שקל

10.9.2014 / 22:51

חוק העישון החדש נאכף באצטדיון החיפאי על ידי פקחי העירייה. עטר: "אסור שבשבת נשחק כמו במחצית השנייה". ייטב לוזון: "חסר לנו ריכוז מול השער"

ראובן עטר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
הצליח, לפחות במבחן התוצאה. עטר/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה, מחזיקת גביע הטוטו, שמרה הערב (רביעי) על הסיכוי להגן את התואר שלה אחרי שניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה בגומלין רבע הגמר שנערך בסמי עופר והשלימה 2:4 בסיכום. אור אוסטווינד (40, כדור חופשי נהדר לחיבורים) ומינדאוגאס קאלונאס (91) כבשו לאדומים, עידן שמש (47) איזן זמנית למלאבסים, שעלו בהרכב די חסר.

ארבעה אוהדים של הפועל חיפה נתפסו מעשנים באצטדיון החיפאי, וספגו קנס של אלף שקל כל אחד מפקחי העירייה. כידוע, העישון אסור במגרשי הכדורגל החל מהעונה. הנהלת הפועל חיפה ביקשה מהפקחים שבינתיים יתנו אזהרות בלבד כי מדובר רק במקרים ראשונים, אך פקחי העירייה הענישו את המעשנים על פי החוק.

הפועל חיפה ניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה ועלתה לחצי גמר גביע הטוטו

ייטב לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
מאמין שיגיעו ימים טובים יותר. לוזון/מגד גוזני

מאמן הפועל חיפה, ראובן עטר, סיכם: "במחצית הראשונה היה מומנטום טוב ולחץ טוב שלנו. במחצית השנייה ניכרה העייפות. אני שמח שמאוולי הצטרף אלינו, יש לנו התקפה טובה ותהיה תחרות. ההעפלה לחצי הגמר נותנת ביטחון. השיקול של הקפאת דריו פרננדס היה כי רציתי חלוץ זר ולכן החלטתי לוותר עליו. יש לנו קשרים אחוריים כמו טריקו גטהון, שאפשר לבנות ממנו שחקן מצוין. אני סולח לשחקנים על המחצית השנייה, אבל אסור לנו להראות ככה בשבת".

ייטב לוזון, עוזר מאמן מכבי פתח תקוה, הגיע להתראיין במקום רן בן שמעון, שלא חש בטוב: "אנחנו ללא ספק מאוכזבים", אמר לוזון, "באנו במטרה לעלות שלב ואם היינו קצת יותר מרוכזים, היינו כובשים שער שהיה מביא לתפנית. לא חסר מחץ בקבוצה, חסר ריכוז מול השער. אבל יגיעו ימים טובים, בהם הכדורים ייכנסו. אנחנו יוצאים מעודדים. המשחק מול מכבי תל אביב יהיה קשה, בלשון המעטה, אבל לא נרים ידיים לרגע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully