וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד האתלטיקה יזם מרוץ 5X5

בפעם הראשונה יתקיים מרוץ שליחים למרחק 25 קילומטר. קופמן: "זו לא רק חוויה ספורטיבית, אלא גם חוויה חברתית קבוצתית"

יו"ר איגוד האתלטיקה דורון קופמן. ברני ארדוב
יוזמה מבורכת. דורון קופמן/ברני ארדוב

איגוד האתלטיקה בישראל יוזם מירוץ שליחים עממי שכל מטרתו היא ריצה להנאה. המרוץ 5X5 שבולט בשנים האחרונות במדינות אירופה, בהן בדנמרק, בשבדיה, באירלנד ובגרמניה, מיועד לרצים חובבים שיכולים להתארגן בקבוצות של חמישה אנשים (ניתן גם לחבר קבוצות מעורבות לגברים לנשים). אורך המסלול הוא 25 קילומטר כאשר כל אחד מהרצים רק חמישה קילומטרים. מטרת מרוץ השליחים היא לעודד אנשים בישראל לשמור על אורח חיים בריא ולהפוך את הריצה לחוויה קבוצתית.

בין הרצים נמנים ראש מינהל הספורט במשרד התרבות והספורט ד"ר אורי שפר, מנכ"ל הפועל יורם ארנשטיין ובכירים בהסתדרות החדשה דוגמת הדובר יניב לוי. המרוץ יתקיים ביום שלישי (30/9) בשעה 17:55 בפארק גני יהושע בתל אביב.

דורון קופמן, יושב ראש איגוד האתלטיקה: "איגוד האתלטיקה בישראל שם לו למטרה להפוך את הריצה לחוויה ולדרך חיים. ריצה היא דבר חשוב, ולא רק למקצוענים. החלטנו באיגוד האתלטיקה ליזום דווקא מרוץ שליחים מתוך רצון לעודד פעילות גופנית בקרב הציבור ומתוך הבנה שלא כל אצן חובב יכול או רוצה לרוץ מרתון. מרוץ השליחים מאפשר לכל אדם לרוץ מרחק קצר יחסית של חמישה קילומטרים. זו לא רק חוויה ספורטיבית, אלא גם חוויה חברתית קבוצתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully