וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יצאריטו: "רונאלדו השחקן הטוב בעולם, מסי מאחור"

חלוץ הרכש המקסיקני של ריאל מדריד התייחס להשוואה בין שני הכוכבים: "רונאלדו הכי טוב, משוגע מי שלא חושב ככה"

חאבייר הרננדס שחקן ריאל מדריד. AP
יעבוד קשה כדי לקבל דקות. צ'יצאריטו/AP

ההחתמה של חאבייר הרננדס, הידוע בכינויו צ'יצאריטו בריאל מדריד הפתיעה לא מעט אנשים וגרמה להרמת גבות. אחרי שנה לא פשוטה שבה הוא בקושי שיחק במנצ'סטר יונייטד, החלוץ המקסיקני הגיע למועדון גדול עם סגל מפוצץ בשמות גדולים ועם סיכוי נמוך לקבל דקות משמעותיות.

החלוץ ערך היום ראיון מקיף בספרד ובו הוא הסביר את ההחלטה שלו לחתום בריאל מדריד למרות שהוא לא צפוי להיות שחקן הרכב: "הקבוצה הזו היא משהו מיוחד. מדריד הוא המועדון הגדול ביותר במאה הזו. רק ריאל מדריד זכתה עשר פעמים בליגת האלופות וזה המועדון הכי גדול בעולם. אני רואה רק את חצי הכוס המלאה. מגיל 18 עד 21 תמיד הייתי שחקן ספסל, אבל תמיד היה לי הרבה ביטחון בעצמי. אף אחד לא מתאמן כדי להיות מחליף. החלומות שלי הם גבוהים. אני יודע שבנזמה הוא החלוץ המוביל, כבר שימשתי כמחליף של רוני, ואן פרסי וברבאטוב ביונייטד וזה נורמלי בקבוצות הגדולות".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
אז מי יותר טוב? רונאלדו ומסי/AP

על הלחץ והציפיות ממנו: "במועדון כמו ריאל מדריד אין תירוצים, הופעה טובה שמה אותך במקום שאתה צריך להיות בו. אם החלומות שלך גדולים, אתה צריך לעבוד קשה. להיות שחקן מקצוען זה לא קל, יש גם צדדים קשים אבל אני מוכן לעמוד באתגרים".

צ'יצאריטו נשאל כמובן על דעתו בהשוואה בין כריסטיאנו רונאלדו לליאו מסי וקשה להגיד שהתשובה שלו הפתיעה: "כריסטיאנו שחקן טוב יותר, ללא ספק. אתה צריך להיות משוגע כדי לא לחשוב ככה. רונאלדו הוא השחקן הכי טוב בעולם. מסי טוב, אבל הוא הרחק מאחור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully