וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו 2020 מתרחק מטדי: "המצב הפוליטי בישראל מורכב"

אופ"א פרסמה דו"ח לקראת בחירת הערים המארחות בשבוע הבא. האצטדיון בבירה סובל משלל בעיות, גם רוסיה חטפה

במסגרת חגיגות 60 השנים למפעל, אופ"א החליטה שיורו 2020 ייערך ב-13 ערים שונות ברחבי היבשת. אחת הערים שקיוותה לארח כמה ממשחקי הטורניר הייתה ירושלים, אולם לא נראה שהדבר עומד לקרות.

על פי דיווחים באירופה, באופ"א הביעו דאגה מהמצב בישראל ולגבי היכולת של ירושלים לארח את המשחקים. הוועדה המארגנת של הטורניר תתכנס ב-19 בספטמבר, בעוד תשעה ימים, על מנת לבחור את הערים המארחות, אולם כאמור, מצבן של ירושלים, כמו גם של סנט פטרסבורג, רוסיה, לא מזהיר לקראת ההחלטה הרשמית.

אופ"א פרסמה היום (רביעי) דו"ח רשמי ובו נכתב שהמצב הפוליטי בישראל "מורכב" וברוסיה "מאוד מורכב" (מה שלא מפריע לרוסיה להתכונן לאירוח מונדיאל 2018). בדו"ח צוין שאצטדיון טדי בירושלים עבר שיפוצים משמעותיים, שהוא כבר קיים ואין צורך לבנות אותו ושהוא מכיל 32 אלף מקומות ואמור להיות מוכן סופית עד 2019.

עוד נכתב בדו"ח: "הרצון של התאחדות הכדורגל בישראל לארח נשען בעיקר על ההצלחה של היורו לנבחרות צעירות ב-2013, שהשאיר תיאבון לעוד. תידרש השקעה גדולה על מנת לטפל כהלכה בסיטואציה שנוצרה בישראל בשל המצב הפוליטי. לא התקבל גם מידע על כמות הכסף שיושקע בשיפוצים המתוכננים באצטדיון שבירושלים. לא סופקו גם תכניות ברורות לגבי אמצעי הביטחון שיידרשו והתשתיות באצטדיון לא תואמות את דרישות הביטחון על פי התקן. לא התקבל גם ממוצע המחירים לחדר במלון בעיר ואין מספיק חדרים בבתי המלון. האזור שהוצא כ'אזור האוהדים' לא עומד בדרישות".

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2020

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully