וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב - ליטא: שחזור מדויק, ארבע שנים אחרי?

בדיוק לפני 4 שנים האמריקאים גברו על הליטאים 74:89 בחצי הגמר בטורקיה. הם ינסו לטפס לגמר שוב (ה', 21:55, ספ'5)

אנתוני דייויס שחקן נבחרת ארצות הברית. AP
קרובים להשלמת המטרה. אנתוני דייויס/AP

המונדובאסקט בספרד יגיע מחר (חמישי, 21:55, ספורט 5 ו-HD) לפיינל פור שלו עם משחק חצי הגמר הראשון, כאשר על הפרקט בפאלו סן ג'ורדי בברצלונה תפגוש הנבחרת החזקה בטורניר והמועמדת הברורה לזכייה, ארצות הברית, את ליטא, שהגיעה למעמד נגד רוב התחזיות ובפעם השנייה ברציפות בתולדותיה.

המשחק מחר ייערך בדיוק ארבע שנים אחרי שהאמריקאים ניצחו את הליטאים בחצי הגמר בטורקיה 74:89. ארצות הברית זכתה אז בזהב, ליטא בארד. המשחק הפעם יהיה התשיעי בין הנבחרות, כאשר האמריקאים מובילים 1:7 עד כה, אבל התקשו מאוד לא פעם נגד ליטא ואף הפסידו לה בשלב הבתים של אולימפיאדת אתונה 2004 (לאחר מכן ארצות הברית ניצחה בקרב על הארד).

המפגש האחרון היה באולימפיאדת לונדון לפני שנתיים, כאשר בשלב הבתים האמריקאים, בכיכובם של לברון ג'יימס וכרמלו אנתוני, גירדו 94:99 מול הנבחרת של ליינאס קלייזה ושאראס. בדרך לחצי הגמר בטורניר הנוכחי, ליטא עברה בשמינית את ניו זילנד בזכות רבע אחרון מצוין ואז השאירה מאחור גם את טורקיה בסוג של הפתעה. האמריקאים, שדרסו לכל אורך שלב הבתים, ניצחו ב-23 הבדל את מקסיקו בשמינית ולאחר מכן התעללו במחצית השנייה בסלובניה ברבע הגמר, עם 70 נקודות בדרך ל-43 הפרש בסיום.

גוראן דראגיץ': "ספרד פייבוריטית לזכות במונדובאסקט"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully