וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל: "אני מקווה שבני ישחק בנבחרת סקוטלנד יום אחד"

שחקן סלטיק ונבחרת ישראל הפך לאב ורוצה שבנו ילך בדרכו ויגדל להיות כדורגלן: "אם בעוד 20 שנה הוא ירצה לשחק עבור סקוטלנד אני אשמח, כי העם הסקוטי התייחס אליי יפה מאוד". על השם שבחר לבנו: "כינו אותי פירלו כשהייתי ילד"

קשר סלטיק בירם כיאל. GettyImages
"יש לי הרבה חברים, אני משחק במועדון ענק ויש לי חיים יפים בסקוטלנד". כיאל/GettyImages

בירם כיאל הפך לאב לאחרונה עם לידתו של בנו, ואף קרא ליורש פירלו, על שם הכדורגלן האיטלקי האגדי, ועתה הוא כבר מתחיל לטפח את הקריירה של היורש. "אין לי בעיה אם הבן שלי ישחק בנבחרת סקוטלנד יום אחד, אני מקווה שזה יקרה", אמר כיאל בראיון ל"דיילי רקורד" הבריטי. "אם בעוד 20 שנה הוא ירצה לשחק עבור סקוטלנד אני אשמח, כי העם הסקוטי התייחס אליי יפה מאוד בחמש השנים שאני פה. הסקוטים ידידותיים, הם עזרו לי, יש לי הרבה חברים בסקוטלנד, אני משחק במועדון ענק ויש לי חיים יפים בסקוטלנד".

שחקן יובנטוס אנדראה פירלו. רויטרס
השראה. פירלו/רויטרס

"כשאני הייתי ילד המשפחה שלי והחברים בכפר קראו לי פירלו", הסביר כיאל את בחירת השם, "כשהייתה לי הזדמנות לשחק נגד אנדראה פירלו עם סלטיק, החלפתי איתו חולצה לאחר המשחק. זה היה רגע גדול עבורי. אני אוהב את השם שבחרתי לו ואת ההקשר כי ככה קראו לי. בדקנו מה פירוש השם פירלו וזה משהו שקשור ל'מקצוענות'. אשתי הייתה מרוצה מהשם, בסופו של דבר היא התחתנה עם כדורגלן".

כיאל הבקיע במדי סלטיק בהפסד 4:2 לוויאריאל במשחק הכנה, וזאת ימים לפני שאשתו ילדה. "זה יה שער הנגיחה הראשון שהבקעתי בסלטיק כך שזה משמח. היה סיכון לגבי היציאה שלי למשחק, אבל המשפחה שלי הייתה בגלזגו כדי לעזור. אשתי מתחילה ללמוד בחודש הבא אז נצטרך עזרה עם התינוק".

כיאל דיבר על כושרו הנוכחי ועל העונה שמצפה לו ולקבוצתו עם מאמנה החדש רוני דלה: "הביטחון חוזר אליך כשאתה משחק באופן קבוע, וכך גם כושר המשחק. יש הבדל גדול בין משחק לאימון. כל מאמן חדש זקוק לזמן, אי אפשר לשנות הכול בתוך שבוע. הוא מנסה לשנות דברים ואנחנו עובדים קשה כדי לעשות את הדברים נכון".

  • עוד באותו נושא:
  • בירם כיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully