וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - הפועל פ"ת: אלטמן וריף פרץ יוכלו לשחק

9.9.2014 / 22:23

האלופה אישרה לשחקניה המושאלים למלאבס לשחק נגדה בגביע הטוטו (ד', 20:30, 5+ לייב). טוקורה ושקלים יקבלו מנוחה

one

מכבי תל אביב והפועל פתח תקוה תפגשנה מחר (ד', 20:30, 5+ לייב) למשחק הראשון במסגרת רבע גמר גביע הטוטו. במכבי תל אביב אישרו למלאבסים לשתף במשחק את המושאלים עומרי אלטמן וריף פרץ. על פי הסכם ההשאלה בין שני המועדונים, אלטמן ופרץ לא יכולים לשחק מול מכבי תל אביב, אבל בהפועל פתח תקווה פנו היום במייל רשמי למכבי וביקשו אישור לשתף את השניים במשחק. גם המנהל המקצועי של הכחולים גיא רוזנצוויג טילפן לג'ורדי קרויף וביקש ממנו באופן אישי אישור לשתף את השניים.

במכבי כאמור נעתרו לבקשה, אבל לא בטוח שהשניים יפתחו במשחק. אלטמן שיחק כמעט 90 דקות בניצחון הנבחרת האולימפית הערב בקפריסין וספק אם יוכל כבר אחרי 24 שעות לפתוח. פרץ עשוי לפתוח, אבל יתכן שהמאמן עידן בר און יעדיף דווקא את עומר שרעבי לצידו של אורי פסו במרכז ההגנה. אם פרץ ישחק, הוא עשוי לפגוש ממול את אחיו דור פרץ שאמור לקבל דקות במכבי תל אביב ואולי אפילו לפתוח בהרכב כפי שקרה במשחקי גביע הטוטו מול מכבי נתניה והפועל רעננה. במכבי רוצים לקבל החלטה באשר לפרץ, מה עוד שבן רייכרט נמצא בסגל ואם גם ניקולה מיטרוביץ' נשאר, אז בטוח שפרץ או רייכרט יושאלו.

שחקני מכבי תל אביב יגיעו מחר בבוקר לקרית שלום לאימון עוררות ולאחר מכן יסעו לבית המלון הקבוע להכנות לקראת המשחק. פאקו אייסטרן יקרין להם וידאו על הפועל פתח תקווה וידבר על היריבה רק מחר. גם היום באימון המשיך אייסטרן בסגנון שהוא הנחיל מאז החל לעבוד במכבי. ביחס לאימון שלפני משחק, היה הרבה טקטיקה ועבודה על השתחררות ומציאת זוויות למסירה. כמו אוסקר וסוזה, גם פאקו לא נתן לשחקנים רמזים יותר מדי גדולים על ההרכב הצפוי במשחק.

עומרי אלטמן שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
קיבל אישור לשחק, אבל לא בטוח שיפתח. אלטמן/ברני ארדוב

קשר פתח תקווה מייקל טוקורה יעדר מהמשחק מחר בגלל פציעה, אבל הוא צפוי להיות כשיר לליגה בשבת. בפתח תקווה החליטו לא לסכן אותו ויתכן שמאותה הסיבה יוחלט גם שהמגן השמאלי עמירן שקלים ינוח ויחלים היטב עד למשחק הליגה. כפי שפורסם בוואלה ספורט, בקבוצה מאוד מאוכזבים מכך שאינם יכולים להחתים את וויאדין סאביץ', אבל אצל בר און ורוזנצוויג יש בטחון שהבלמים הישראלים יוכלו לתת בכל זאת את המענה המתאים אפילו שחסר להם הנסיון בליגת העל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פאקו אייסטרן, מכבי תל אביב. קובי אליהו
הקרין לשחקנים וידאו של היריבה. פאקו/קובי אליהו

הרכב משוער, מכבי תל אביב: חואן פאבלו (ברק לוי), יובל שפונגין, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, שרן ייני (עמרי בן הרוש), דור פרץ (גל אלברמן) ניקולה מיטרוביץ', משה לוגסי, ערן זהבי, טל בן חיים (גאל מרגוליס), ברק בדש.

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: קאלה דרשלר, קובי מוסא, אורי פסו, עומר שרעבי (ריף פרץ), שגיב כהן, איתי אלקסלסי, גיא דיין, מירקו אורמוש, דור כוכב, דור חוגי (עומרי אלטמן), ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully