וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה תקיים דיון דחוף בנוגע למחירי הכרטיסים

9.9.2014 / 13:30

ראשי כל קבוצות ליגת העל נקראו להתייצב לסיעור מוחות בנוגע לנושא שמעסיק את האוהדים ברחבי הארץ בימים האחרונים

מחאת האוהדים כנגד מחירי הכרטיסים עשתה את שלה. מחר בבוקר (רביעי) תקיים מנהלת הליגה דיון דחוף בעניין וכל ראשי קבוצות ליגת העל, התבקשו להגיע למשרדו של יו"ר המנהלת יורם באומן ברמת גן כדי לקיים סיעור מוחות בעניין. בהודעה שהוציאו במנהלת לכל ראשי הקבוצות, הם התבקשו לחשוב על פתרונות למצב כדי להשיב את הסדר ולגרום לקהל שלא להחרים את המשחקים.

כזכור, אוהדי הפועל פתח תקווה היו הראשונים למחות כנגד ההחלטה של ראשי מכבי פתח תקווה לגבות 90 שקל על מחיר לכרטיס לדרבי בגביע הטוטו. אוהדי מכבי חיפה מאיימים כבר כמה ימים לא להגיע למשחק החוץ בליגה מול בית"ר ירושלים כיוון שבתוספת לעמלת משרד הכרטיסים, הם יצטרכו להיפרד מ-114 שקל לכרטיס בוגר. גם אוהדי מכבי תל אביב הצטרפו אתמול למחאה והודיעו ברשתות החברתיות כי לא יגיעו למשחק החוץ במושבה מול מכבי פתח תקווה.

בית”ר תפנה למנהלת: ”מחיר אחיד לקהל אורח”

יורם באומן מועמד לתפקיד יו"ר המנהלת. ברני ארדוב
ימצאו פתרון יצירתי? יורם באומן/ברני ארדוב

הבוקר העלה אבנר קופל מנהל השיווק של בית"ר ירושלים הצעה לפיה בעלי מנויים לקבוצות אותם הם אוהדים ייהנו מהנחות קבועות כשייצאו למשחקי חוץ. במנהלת רוצים לשמוע מחר עוד רעיונות מצד בעלי קבוצות ומנהלים כאשר תמיד יש את ההצעה בה מצדד למשל ג'קי בן זקן והיא לקבוע מחיר אחיד לכל המשחקים בגובה של 50 שקל לכרטיס.

אוהדים רבים ששמעו את דבריו של קופל ובעלי עניין אחרים בקבוצות, אמרו כי מצד אחד הקבוצות נהנות מכסף שנכנס להן ממשרדי הכרטיסים ומצד שני הן מדברות על כך שאפשר לרכוש כרטיסים בקופות ביום המשחק בלי לשלם עמלה למשרד עצמו. אוהדים רבים גם שלחו מיילים לראשי המנהלת וביקשו שהקבוצות והמנהלת ידונו גם בעובדה שברוב המשחק, מוקצה רק כמות קטנה של כרטיסים לטובת חיילים ובני נוער ושביום המשחק כבר לא ניתן לרכוש כרטיסי ילדים בקופות האיצטדיונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully