וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוגו: "דרך באר שבע, מקווה לחזור לנבחרת ניגריה"

9.9.2014 / 11:08

הרכש הטרי של אלישע לוי אופטימי: "שמח להצטרף למועדון שמאמין בי". גורם על הובאן: "פטרולול לא שחררה כיוון שהוא שהחוק מחייב חמישה רומנים בסגל"

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
"אג'ידה סיפר לי דברים יפים על המועדון". אוגו/אתר רשמי, הפועל באר שבע

"אני שמח להצטרף למועדון שמאמין בי. זאת הזדמנות מצוינת בשבילי לשחק שוב, לתת הכל ולעזור למועדון להשיג את המטרות והשאיפות. אם אעבוד קשה ואצליח כאן, אני מקווה לקבל הזדמנות נוספת בנבחרת ניגריה".

כך אמר הבוקר קשר הפועל באר שבע ג'ון אוגו בראיון שהתפרסם ב-BBC ניגריה. אוגו, שחקנה של אקדמיקה הפורטוגלית בעונה החולפת, התייחס גם לנבחרת ניגריה, שם ערך בעבר 17 הופעות. "אתה צופה במשחקי הנבחרת ועדיין רוצה לשחק, לשיר את ההמנון ולהילחם עבור המדינה שלך. הדבר הראשון שאני צריך לעשות זה לחזור לשחק כאן בישראל בקביעות ולהשאיר את ההחלטה למאמן". הקשר התייחס גם לחברו לנבחרת: "אג'ידה נמצא כאן כבר זמן מסוים והוא סיפר לי דברים יפים על המועדון".

בבאר שבע יקבלו היום החלטה סופית לגבי מילאן סמיליאניץ', אך כרגע נראה שלוי לא ממהר להחתימו בגלל שלא מדובר בקשר מהסוג שחיפש. במועדון ציינו כי סמיליאניץ' הרשים, וההחלטה לגביו קשורה רק לעמדה בה הוא משחק. בשלב זה הוחלט לרדת מהאפשרת להחתים את קשר נבחרת רומניה, אובידיו הובאן, אלא אם כן פטרולול תשנה את דעתה בעניין. "סיכמנו את התנאים לגבי העברתו, אך פטרולול החליטה לא לשחרר אותו לאחר שלא נמצאה חלופה הולמת", הסבירו אתמול במועדון. "החוק הרומני מחייב חמישה שחקנים ממוצא רומני בסגל, ולאחר שהבינו כי אין לו מחליף מקומי ראוי, הוחלט לא לשחררו". אלישע לוי מחפש כעת שחקנים נוספים. בשלב זה, במועדון לא מתכוונים להחתים חלוץ, אך ייתכן שההחלטה תשתנה בהמשך.

במועדון הודיעו היום כי החליטו להשאיר את מחירי הכרטיסים זהים למחירי העונה שעברה, ולא לשנות אותם. המחירים שההתעדכנו היום: 80 שקל לבוגר, 40 לשאר הסקטורים. "רוכשי המנויים נהנים ממחיר ממוצע של פחות מ-40 שקל למשחק", ציינו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully