וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: פטרולול מסרבת להשאיל את הובאן

8.9.2014 / 14:45

על פי דיווח ברומניה, המועדון החליט להשאירו עד תום העונה. בב"ש טוענים: "המו"מ לגביו נמשך". סמיליאניץ' מרשים באימונים

one

האם אובידיו הובאן מתרחק מהפועל באר שבע? על פי דיווחים בתקשורת הרומנית, קבוצתו של קשר נבחרת רומניה פטרולול ביצעה פניית פרסה והיא מסרבת להשאילו לבאר שבע, זאת בשל היכולת הטובה שגילה הקשר במדי נבחרת רומניה במשחק הניצחון אתמול, 0:1 ביוון, בפתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2016. כזכור, הקשר הושעה על ידי הנהלת פטרולול לאחר שהתפרץ לעבר המנהל הספורטיבי ובמועדון הסכימו לשחררו לבאר שבע כאשר רק מחלוקת על כספים שמגיעים לשחקן מנעה את המעבר הרשמי לישראל. בעקבות ההופעה הטובה (84 דקות) הוחלט בהנהלה לסלוח לשחקן על התקרית ולהחזירו לסגל לפחות עד תום העונה, אז יפוג חוזהו.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המועמד המוביל של אלישע לוי לתפקיד, במקרה שהובאן לא יגיע, הוא שחקנה של גנצ'לרבירליגי הטורקית, מילאן סמיליאניץ', שכבר נחת בארץ וערך שני אימונים במדי הקבוצה מאז אתמול. סמיליאניץ' מרשים מאז אתמול ונראה שמחר לוי יקבל החלטה סופית לגביו. גורם במועדון אמר היום: "המשא ומתן לגבי הובאן עדיין נמשך".

כזכור, באר שבע החתימה אתמול את הזר הרביעי שלה בסגל, קשר נבחרת ניגריה ג'ון אוגו. החוזה של אוגו מוערך בכ-100 אלף יורו, כשבתום העונה תוכל הקבוצה להשתחרר ממנו ללא פיצוי נוסף. החלוץ שלומי ארבייטמן עדיין לא כשיר למשחק מול בית"ר ירושלים. החלוץ היה אמור לשוב אתמול לאימוני ריצה, אבל בשלב זה מתקשה לעשות זאת. עד יום מחר תתקבל תמונה ברורה יותר לגבי מצבו.

במועדון פרסמו אתמול את מחירי הכרטיסים למשחק בשבת מול בית"ר ירושלים (20:10, וסרמיל). מחירי הכרטיסים ינועו בין 45 שקל לנוער, נשים וחיילים, ל-90 שקל לבוגר. אוהדי באר שבע יישבו בשערים 2, 3, 5 ו-6. אוהדי בית"ר ירושלים יישבו בשער 9. בעלי מנויים יוכלו לרכוש כרטיס עד יום רביעי במחיר של 80 שקל לבוגר ו-40 לשאר הסקטורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully