וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: 48 שעות להחלטה על דודו סיארנסה

9.9.2014 / 9:52

בקבוצה עשויים לשחרר את הברזילאי, שהרשים במשחק האימון מול הרצליה, או לחילופין להעביר את חוזהו בבקרה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ב-48 השעות הקרובות יקבלו במכבי נתניה החלטה באשר לדודו סיארנסה. בקבוצה מתלבטים אם להשאיר אותו לפחות עד חודש דצמבר, או פשוט לשלם לו את כל שכרו שלושה חודשים קדימה ולשחרר אותו. שכרו של הקשר נאמד ב-15 אלף יורו נטו לחודש. הוא כבר קיבל את דמי החתימה שהיו חלק מחוזהו. אם יחליטו לשלם לו מראש את כל הסכום, יצטרכו בנתניה להעביר לו 45 אלף יורו נטו לשלושת החודשים הקרובים. במידה שיוחלט להשאיר אותו, יועבר חוזהו ברשות לבקרת תקציבים עד יום חמישי עם התניה לפיה נתניה יכולה לשחררו בחודש דצמבר.

דודו שיחק אתמול מול מכבי הרצליה את משחקו הטוב ביותר במכבי נתניה מאז הצטרף. הוא נכנס במחצית השנייה והציג יכולת טובה, אבל עדיין לא הראה שהוא התגבר לגמרי על הבעיה בסחוס ברכו ובצוות המקצועי עדיין בטוחים שהוא מוגבל בתנועה. ההתלבטות בנתניה היא בין השארתו בסגל לפחות עד דצמבר בידיעה שהוא יכול לתרום חצי שעה בכל משחק לבין שחרורו המיידי עם הפיצוי הכספי.

דודו סארנסה שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"ברגע שאתה משלם לו את הכסף מראש, למה שלא תשאיר אותו ותשתמש בו?". דודו/ברני ארדוב

גורם במועדון הסביר לוואלה! ספורט: "על פניו מה זה מפריע להשאיר שחקן שגם כך אתה מחוייב לשלם לו עד דצמבר. ברגע שאתה משלם לו את הכסף מראש, למה שלא תשאיר אותו ותשתמש בו? יחד עם זה יש אמירה בזה שאתה משאיר אצלך שחקן שלמעשה פיספסת איתו בכל הקשור לנושא הבריאותי שלו. אתה למעשה מקבל בכל יום מול העיניים שחקן שכל המועדון יודע ששגית עם ההחלטה לגביו כי בסופו של דבר דודו לא שחקן בריא ויש לו את הבעיה הזו בסחוס".

כאמור, את ההחלטה יקבלו הבעלים אלי שגב והמאמן יוסי מזרחי ב-48 השעות הקרובות ואם השחקן ישאר, יצטרך שגב לתת את ההוראה להעביר אותו ברשות לבקרת תקציבים כדי שיהיה בסגל למשחק מול הפועל תל אביב בשבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully