וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד - הפועל ת"א: כניסה חינם למנויים לגביע הטוטו

בעקבות לחץ האוהדים, החליטו במועדון לקבוע מחיר אחיד של 50 שקל. אלמדון יפתח בשער האדומים (ג', 20:00, 5+ לייב)

דויד סולארי שחקן מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
בסגל של אשדוד. סולארי/ברני ארדוב

מ.ס. אשדוד תארח מחר (שלישי, 20:00, 5+ לייב) את הפועל תל אביב, במשחק הראשון מבין שניים, במסגרת רבע גמר גביע הטוטו. החל משלב זה ישוחקו המשחקים בשיטת בית-חוץ ובאשדוד ינסו להשיג מקדמה לקראת משחק החוץ, שיערך בבלומפילד שבועיים לאחר מכן. המאמן ניר קלינגר צפוי לערוך שינויים רבים בהרכב, לעומת ה-11 שהובסו בשבת נגד הפועל פתח תקוה ולמעשה יחזיר את כל שחקניו הבכירים להרכב הראשון. היחידים שלא יעמדו לרשות המאמן הם גדי קינדה וג'ואון אושאניווה.

אופיר מרציאנו צפוי לשוב אל בין הקורות, כאשר חאתם אלחמיד, יאיא פטי, מיכאל סירושטן ורחמים צ'קול יפתחו לצידו בהגנה. רועי בקל, אלכסנדר דוידוב ומיכאל אוחנה יתופקדו בקישור והחלק הקדמי יורכב מניב זריהן, מוראד אבו ענזה וירו בלו. הקשר דויד סולארי שחזר לשחק אחרי היעדרות של כמעט שנה, החלים לגמרי מהפציעה בברכו ויהיה בסגל גם במשחק מחר.

בצל מחאות האוהדים של הקבוצות השונות על מחירי הכרטיסים הגבוהים, החליטו באשדוד על כניסה חופשית למנויים ומחיר אחיד של 50 ש"ח למי שיעדיף לרכוש כרטיס בודד. כמו כן החליט הבעלים ג'קי בן זקן, במחווה לפתיחת העונה על כניסה חופשית לאוהדי שתי הקבוצות, במשחק הליגה הביתי נגד עירוני קרית שמונה, בשבת הקרובה במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת העל.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, חאתם אלחמיד, יא יא פטי, מיכאל סירושטן, רחמים צ'קול, רועי בקל, אלכסנדר דוידוב, מיכאל אוחנה, ניב זריהן, מוראד אבו ענזה, ירו בלו.

שוער בני יהודה תום אלמדון. אדריאן הרבשטיין
תופס את מקומו של דני עמוס. אלמדון/אדריאן הרבשטיין

הפועל תל אביב תערוך מחר, ברבע גמר גביע הטוטו, ניסוי כלים אחרון מול מ.ס. אשדוד לפני פתיחת הליגה ביום שבת. האדומים ששאבו עידוד רב מהיכולת בדרבי רוצים להגיע רחוק בגביע הטוטו בעיקר בגלל ההכנסות מהמפעל והמצב הכלכלי הבעייתי של המועדון.

המאמן, אסי דומב, לא צפוי לערוך מחר שינויים משמעותיים בהרכב מזה שפתח בדרבי, אך יחסרו את דני עמוס ושובל גוזלן. אלמדון יפתח בשער האדומים במקומו של דני עמוס המורחק, ואילו גוזלן אמור לקבל מנוחה ולא יהיה בסגל למשחק מכיוון שדומב מעדיף לא לסכנו לקראת המשחק מול מכבי נתניה בשבת. החלוץ כזכור סובל מרגישות בשריר הירך. בחוד האדומים יפתח מחר שגיב יחזקאל שיקבל שוב את הזדמנות להוכיח את עצמו.

שלומי אזלואי, סארי פלאח ובן והבה לא יעמדו לרשות האדומים מחר. השלושה לא עברו עדיין בבקרה. אזלואי ופלאח עדיין לא הגיעו לסיכום סופי עם מכבי חיפה על שחרורם ולכן עדיין לא חתמו על חוזים במועדון. לעומתם, עוביידה חטאב הושאל מהכח עמידר רמת גן והוא יוכל לעמוד לרשות דומב בגביע הטוטו. האדומים יקוו להשלים את העברת האחרים כדי שיוכלו לשחק בליגה בשבת.

הרכב משוער: תום אלמדון, ליאור לוי, ארמוני איקנדה, יורחן קולין, בנג'מין פרנסיס, שי אבוטבול, סאשה לוקאס, שון מלכה, גילי ורמוט, ישראל זגורי, שגיב יחזקאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully