וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיב"א הכריעה: יורובאסקט 2015 ייערך בצרפת

משחקי הנוקאאוט בטורניר שנלקח מאוקראינה ישוחקו בצרפת, כשגם גרמניה קרואטיה ולטביה יארחו משחקים בשלב הבתים

פיב"א הודיעה הערב (שני) על החלטתה לערוך את אליפות אירופה ב-2015 בצרפת, כשבצעד תקדימי לא כל משחקי הטורניר ישוחקו במדינה, כששלב הבתים יתחלק בין צרפת, גרמניה, לטביה וקרואטיה. כזכור, הטורניר תוכנן להתקיים באוקראינה אך בשל המצב הבטחוני במדינה החליטו בפיב"א להעתיק אותו, תוך הבטחה לאוקראינים שיארחו את יורובאסקט 2017 כפיצוי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלופת אירופה זכתה לארח. טוני פארקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההחלטה קבעה שאליפות אירופה תגיע לצרפת בפעם השלישית, אחרי 1983 ו-1999, כשאת השלבים המכריעים בטורניר יארח האולם המפלצתי בליל, המכיל 27 אלף מקומות. בגרמניה כבר העריכו שהעובדה שהשלב המוקדם ישוחק בגרמניה עשוי לעודד את דירק נוביצקי לשוב למדים הלאומיים כדי לעזור למנשאפט לזכות בכרטיס לאולימפיאדה.

אז איך זה יעבוד? כל אחת מארבע המדינות שיארחו בתים בטורניר - צרפת, קרואטיה, לטביה וגרמניה, תהיה בבית נפרד ולכל אחת מהן יצטרפו 5 נבחרות נוספות. בשלב הזה עדיין לא ידוע איך ייערך השלב הבא או כמה נבחרות תעפלנה מכל בית, מה שבטוח הוא שהטורניר ייערך בין ה-5 ל-20 לספטמבר. 24 הנבחרות שהעפילו לאליפות אירופה הן: בלגיה, בוסניה, קרואטיה, צ'כיה, אסטוניה, מקדוניה, פינלנד, צרפת, גיאורגיה, גרמניה, יוון, איסלנד, ישראל, איטליה, לטביה, ליטא, הולנד, פולין, רוסיה, סרביה, סלובניה, ספרד, טורקיה ואוקראינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully