וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף נישיקורי: יפן מתכוננת לגמר אליפות ארה"ב

החולצות והמחבטים איתם משחק הטניסאי אזלו מהמדפים במדינה, מכירות הערוץ המשדר צמחו פי 10. ההיסטריה בשיאה

אישה יפנית כותבת מסר תמיכה לטניסאי קיי נישיקורי. AP
אוהדות כותבות הודעות תמיכה לנישיקורי בטוקיו/AP

טירוף קיי נישיקורי ביפן. הטניסאי שיעלה הלילה (חצות שעון ישראל, שידור ישיר ביורוספורט ויורוספורט HD) לגמר אליפות ארצות הברית מול מארין צ'יליץ' מעורר רגשות אדירים במדינה ולהטריף אותם סביב המשחק. חולצות המשחק שלו מחברת "יוניקלו" אזלו מכל החנויות במדינה, כמו גם מחבטי ווילסון בהם הוא משחק. כרגע, מחכים עשרות לקוחות ברשימות ההמתנה.

מפעילת ערוצי הטלוויזיה בלווין ביפן WOWWOW, שמחזיקה בזכויות הבלעדיות לשידורי המשחקים מאליפות ארצות הברית ביפן, הוצפה בשיחות טלפון של אנשים שמעוניינים להירשם לשירותים שלהם. דובר החברה יוטאקה טויושימה אמר שמאז יום ראשון האחרון עלו המכירות פי עשרה מאשר ביום רגיל, ולכן הם עובדים בימים האחרונים 24 שעות ביממה.

מסאקי קשיוואי מאמן טניס, בעבר אימן את קיי נישיקורי. AP
מי שהיה מאמנו של נישיקורי כילד, מסאקי קשיוואי/AP

אחד מהספונסרים של נישיקורי בחברת מזון גדולה ביפן הבטיח לו בונוס שמן מאוד אם הוא יזכה. בעבר, הייתה לחברה הזו מנת נודלס מיוחדת על שמו של נישיקורי ועשויה להיות מנה נוספת. דובר החברה מסאשי קנאיה אמר ש"נישיקורי הוא פרצוף טרי ובריא, כמו גם סגנון המשחק שלו שיעלה אותו על הטופ העולמי".

התקוות לזכייה של נישיקורי הגיעו גם לממשלת יפן. דובר הממשלה היפנית יושידי סוגה אמר שניצחון של נישיקורי יהיה "אירוע היסטורי, לא רק בשביל יפן אלא בשביל כל אסיה, אז כולנו מעוניינים לראות אותו עושה היסטוריה". במידה של ניצחון, אמרו גורמים רשמיים בממשלת יפן כי נישיקורי צפוי לקבל שיחת טלפון מראש הממשלה שינז'ו אבה.

נישיקורי מול צ'יליץ' בגמר אליפות ארה"ב הערב (0:00, יורוספורט)

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שלט עידוד ביפן לטניסאי קיי נישיקורי. AP
שלטי עידוד לנישיקורי בטוקיו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully