וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד: מרקו רויס ייעדר למשך ארבעה שבועות

קשר אלופת העולם גרמניה נפצע ב-1:2 על סקוטלנד וסובל מקרע חלקי ברצועה. יחמיץ בין היתר את ארסנל ואת שאלקה

מרקו רויס שחקן נבחרת גרמניה. Dennis Grombkowski, GettyImages
יחמיץ כמה משחקים חשובים. רויס/GettyImages, Dennis Grombkowski

בשורות לא טובות לבורוסיה דורטמונד: מרקו רויס ייעדר למשך ארבעה שבועות. הקשר נפצע אתמול במשחק נבחרת גרמניה, שניצחה 1:2 את סקוטלנד במשחק הפתיחה של מוקדמות יורו 2016, והיום (שני) התקבלה האבחנה הרפואית שקובעת שהוא סובל מקרע חלקי ברצועה של רגל שמאל, וזקוק לארבעה שבועות של מנוחה.

כוכב דורטמונד עבר את הבדיקות בבית החולים בעיר, בה גם התקיים המשחק, והיא אישרה את הבשורה הרעה. לרויס יש סוג של מזל רע עם הנבחרת לאחר שנפצע גם במשחק ההכנה האחרון לקראת הגביע העולמי (1:6 על ארמניה) ולא נטל חלק בגביע העולם, בו זכתה גרמניה. רויס חזר מוקדם מהפציעה ופתח בהרכב כבר במשחק הליגה הראשון של דורטמונד העונה, כשבמחזור השני כבר הצטיין עם שער נהדר.

לאוהדי דורטמונד יש גם בשורות משמחות והן נוגעות להנריך מחיטריאן, שנפצע במשחק נבחרתו ארמניה מול דנמרק (1:2 לדנים). הכוכב הארמני יחזור כבר מחר לאימונים. רויס הצטרף לנורי שאהין, שבעצמו ייעדר למשך חודשיים לאחר שעבר ניתוח.

בשל הפציעה, צפוי רויס להחמיץ שבעה משחקים: חמישה מהם בליגה: מול פרייבורג, מיינץ, שטוטגרט, את הדרבי מול שאלקה ואת משחק הבית מול המבורג, ושני משחקים במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות: בבית מול ארסנל בעוד שבוע ומול אנדרלכט בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully