וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 78: ספ בלאטר ירוץ לעוד קדנציה כנשיא פיפ"א

על אף שכבר הודיע שלא ירוץ לתפקיד בלאטר חזר בו: "המשימה שלי לא הושלמה. בכל העולם ביקשו ממני: 'אנא הישאר הנשיא'"

ספ בלאטר נשיא פיפ"א. נועם מושקוביץ
לא הולך לשום מקום. בלאטר/נועם מושקוביץ

נשיא פיפ"א ספ סלאטר אישר היום (שני) שהוא ירוץ גם בשנה הבאה בבחירות לתפקיד היוקרתי. בשנת 2011, בשיאן של הביקורות נגד פיפ"א והעומדים בראשה, בלאטר הודיע שלא ירוץ לתפקיד ושזו הקדנציה האחרונה שלו, אך בגיל 78, אישר את הידיעות שהוא חוזר בו ומתכוון להסתער.

בלאטר אמר שהוא יודיע על החלטתו באופן רשמי לוועד הפועל של פיפ"א בישיבה הבאה שמיועדת ל-25 ו-26 בספטמבר. "כן, אני אודיע להם", אמר היום בלאטר, "זה עניין של כבוד כלפיהם, וגם כדי להגיד למשפחת הכדורגל - 'כן, אני אהיה מוכן' אהיה מועמד לתפקיד'".

לטענתו, התמיכה שהוא קיבל מהתאחדויות הכדורגל ברחבי העולם שכנעה אותו להמשיך. "המשימה עדיין לא הושלמה", אמר, "במהלך הכנס שהיה בסאו פאולו לא רק קיבלתי את התמיכה, אלא גם חלק גדול מראשי ההתאחדויות ביקשו ממני - 'אנא הישאר הנשיא שלנו'".

הבחירות ייערכו בחודש מאי בשנה הבאה. כרגע המועמד היחיד הנוסף מזכ"ל פיפ"א לשעבר ג'רום שאמפיין, על אף שאפשר להעמיד מועמדות עד חודש ינואר. נשיא אופ"א מישל פלאטיני הודיע בחודש שעבר שהוא לא יתמודד מול בלאטר על התפקיד. בלאטר נבחר לתפקיד ב-1998 במקום ז'ואו הבלאנז', ומאז נבחר שוב ב-2002, 2007 ו-2011.

  • עוד באותו נושא:
  • ספ בלאטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully