וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה מתקשה לממן את החתמתו של סאביץ'

7.9.2014 / 16:02

באם המושבות בונים על ההכנסות מגביע הטוטו כדי לכסות את שכרו של הבלם: "אם לא הוא, ייתכן שבכלל לא יהיה לנו בלם זר"

one

בהפועל פתח תקוה עובדים משעות הבוקר כדי למצוא את המימון הנדרש כדי להעביר את חוזהו של הבלם הסרבי וויאדין סאביץ' ברשות לבקרת תקציבים. הערב (ראשון) צפויה פגישה מכרעת בעניין בין כל ראשי המועדון. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, בקבוצה החליטו לוותר על אקקי חובוטיה הגאורגי ולהחתים את סאביץ', ששייך לבורדו הצרפתית.

סאביץ' אמור להרוויח 100 אלף דולר נטו לעונה, סכום זהה למה שהיה אמור להרוויח חובוטיה. אלא שאת חובוטיה פתח תקוה בכלל לא העבירה בבקרה מאחר שהיא גם רצתה לבחון אותו, אבל בעיקר כי לא היו לה המשאבים הכספיים לכך. כעת עושים בקבוצה את מירב המאמצים להביא את הכסף כדי לרשום את סאביץ' ומקווים כי ההעפלה לרבע הגמר גביע הטוטו, תסייע במימון העסקה.

בקבוצה בונים על הכסף מהמפעל, אבל גם על ההכנסה ממשחק הבית הצפוי בגומלין מול מכבי תל אביב. "אנחנו יכולים לשלם מה שיש לנו ולא מה שאין לנו", אמר גורם בהפועל פתח תקוה. "צריך עוד לבחון את הדברים כי אם סאביץ' לא יבוא, יתכן שבכלל לא יהיה לנו בלם זר".

סאביץ' התאמן באחרונה בכוכב האדום בלגרד ואף הוצע לו לחתום על חוזה, אבל הוא העדיף שלא לחזור לסרביה. סאביץ' ביקש לחתום על החוזה מיד עם נחיתתו הצפויה מחר ולדברי סוכניו, הוא מגיע בכושר סביר בהחלט ויוכל אפילו לשחק ביום רביעי ברבע גמר גביע הטוטו מול מכבי תל אביב.

בלם ארמיניה בילפלד וויאדין סאביץ' לפני שחקן פורטונה דיסלדורף אוליבר פינק. GettyImages
פתח תקוה תמצא את המימון כדי להחתימו? סאביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully