וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדרישה של בית"ר ירושלים מופרכת משפטית ומוסרית"

7.9.2014 / 15:09

בנתניה יוצאים נגד הדרישה לדמי השבחה על הרוש: "להוריד את זה מסדר היום". קנס על תנאי לקאיודה: "בפעם הבאה שגב לא יסלח"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

במכבי נתניה מאסו בכל הידיעות שיוצאות מבית"ר ירושלים על התביעה שהם מגישים נגד אריאל הרוש ומכבי נתניה. היום (ראשון) הוחלט בנתניה להקשיח עמדות ומסרה הודעה לתקשורת.

"אריאל הרוש הוא שחקן מכבי נתניה לכל דבר ועניין. דרישתה של בית"ר ירושלים מופרכת ונטולת בסיס, הן מההיבט המשפטי ולמעלה מכך מההיבט המוסרי, ואין היא אלא בבחינת טובל ושרץ בידו. מעתה ואילך אריאל הרוש יתמקד בהגנה על שערה של מכבי נתניה ושל נבחרת ישראל. ההגנה על האינטרסים המשפטיים של השחקן ושל המועדון תנוהל על ידי משפטנים ובמוסדות המתאימים לכך. נבקש להוריד עניין זה מסדר היום ונאחל לשחקן הצלחה בעונה הקרובה".

לארי קאיודה שהורחק במשחק גביע הטוטו של מכבי נתניה מול הפועל תל אביב, לא יוכל לפתוח את העונה במשחק הליגה בשבת מול הפועל תל אביב.

לוואלה! ספורט נודע כי קאיודה נקרא בימים האחרונים לשיחה עם הבעלים אלי שגב שסיפר לי כי במועדון הייתה מחשבה לקנוס אותו בצורה משמעותית, אבל הוחלט שהקנס הגבוה יהיה על תנאי ויעמוד על משכורת חודשית של השחקן. "לארי יודע שבפעם הבאה אלי שגב לא יהיה סלחן כלפיו", אמרו בנתניה. "מקרה נוסף בו הוא יספוג כרטיס אדום בגין עבירה בלתי ספורטיבית. יביא לקנס בגובה של משכורת חודשית שלו".

אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. מגד גוזני
נתניה עונה לבית"ר. הרוש/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully