וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סקוטלנד ניצבת גבוה יותר כחלק מבריטניה"

כמה מהכדורגלנים הסקוטים הגדולים אי פעם התייצבו לצד המתנגדים לעצמאות הסקוטית, לקראת משאל העם בשבוע הבא

סקוטלנד גועשת לקראת משאל העם שייערך במדינה ביום חמישי הבא בנוגע להיפרדות מבריטניה, וכעת גם אנשי הספורט הסקוטים תופסים את הכותרות במאבק הפוליטי. הסקרים החדשים במדינה מעניקים לראשונה יתרון קטן לתומכי העצמאות, ולקמפיין המתנגדים נרתמו כמה מהשמות הבכירים בכדורגל הסקוטי.

שחקן העבר של ליברפול, אלן האנסן. 153608165, GettyImages
"איך מישהו ממרסיסייד יודע משהו על המצב החברתי והעוני בסקוטלנד?". אלן האנסן/GettyImages, 153608165

וולטר סמית' ובילי מקניל, שהעבירו כמה קדנציות כמאמני ריינג'רס וסלטיק בהתאמה, מובילים את הקמפיין עליו חתומים 16 מהכדורגלנים הסקוטים הגדולים ביותר ב-50 השנים האחרונות, וגם דייויד מויס, אלכס מקליש, אלן האנסן, פאדי קרארנד, בארי פרגוסון, אלי מקויסט ודניס לואו, ובהודעה שפרסמו נכתב: "אנחנו סקוטים גאים והתגאנו לייצג את המדינה שלנו ברחבי העולם. אנחנו גאים בכך שסקוטלנד תמיד עמדה על רגליה, אבל אנחנו גם מאמינים שהיא ניצבת גבוה יותר כחלק מבריטניה".

בשעות הספורות שחלפו מאז הם כבר הספיקו לספוג שורה של ביקורות מתומכי העצמאות, כשבין היתר מי שהועלו על המוקד היו האנסן וקרארנד, שמשמשים כפרשנים בתקשורת האנגלית ועזבו את סקוטלנד לפני עשרות שנים. פעיל זועם אף פרסם את תמונת ביתו המפואר של האנסן בליברפול, וכתב לו: "איך מישהו ממרסיסייד יודע משהו על המצב החברתי והעוני בסקוטלנד?".

  • עוד באותו נושא:
  • סקוטלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully