וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחת רווחה במכבי חיפה: בניון ייעדר בין שלושה לארבעה שבועות

7.9.2014 / 10:30

הקפטן, שנפצע אמש מול בני סכנין, עבר בדיקת MRI בה התברר כי הפגיעה אינה חמורה וכי הוא סובל רק מקרע חלקי ברצועה הפנימית. גורם: "בשורה שאפשר לחיות איתה". ביקורת בקרב השחקנים: "השיטה הזאת לא מתאימה לנו". חשש למתיחה במפשעה אצל כליבאת

אדריאן הרבשטיין

אנחת רווחה למכבי חיפה: יוסי בניון לא סובל מפציעה חמורה, וייעדר בין שלושה לארבעה שבועות בלבד בעקבות הפציעה אמש (שבת) מול בני סכנין. על פי התוצאות, בניון ייעדר משלושת המשחקים הראשונים של העונה - מול בני סכנין, בית"ר ירושלים והפועל פתח תקוה, וספק אם יוכל לשחק במחזור הרביעי מול מכבי תל אביב. גורם במועדון עמו שוחחנו הבוקר אמר: "אין ספק שזו פגיעה מקצועית בקבוצה, אבל צריך להבין שחששנו מאוד מקרע ברצועה ולכן זו בשורה שאפשר לחיות איתה".

סטנוייביץ' היה מודאג מהפציעה של יוסי בניון, אך יכול להיות רגוע כעת. "אפשר להשלים עם מתיחה קלה או עם כל פציעה קלה אחרת. העיקר שירגיש טוב. בינתיים לא חושבים על שום דבר אחר", אמרו בקבוצה לפני שהתקבלו התוצאות. מי שצפוי להיכלל בסגל לראשונה הוא הקשר האחורי מיצ'ל, אך גם אם ישתלב זה יהיה לדקות בודדות בלבד.

אם זה לא מספיק, גם מוחמד כליבאת, שהחליף את בניון, התלונן בסיום המשחק על כאבים במשפעה. החשש הוא שהקשר סובל ממתיחה מה שיגרום לו להחמיץ לפחות את שני המשחקים הקרובים מול סכנין ביום רביעי בגביע הטוטו וביום שני הבא בליגה. חומרת הפציעה תיקבע בוודאות לאחר שהשחקן ייבדק עוד היום.

לא מעט שחקנים חסרו אתמול לאלכסנדר סטנוייביץ' במשחק מול בני סכנין (1:1), אבל אחרי היכולת שהציגו אתמול שחקני מכבי חיפה, נראה כי הדבר לא ממש מהווה תירוץ. "נשאר עוד כשבוע עד פתיחת הליגה, ויש עוד הרבה מה לשפר. עדיין חסר לנו המחץ בהתקפה ובשני המשחקים מול סכנין אי אפשר לומר שהפגנו עליונות, בלשון המעטה", אמר אחד השחקנים. ואם לשאול את חלקם, נראה כי הבעיה של סטנוייביץ' נמצאת דווקא בשיטה. "השיטה הזאת לא מתאימה למכבי חיפה, ולא רק אני סבור כך", אמר אחד השחקנים אתמול. "ה-4:4:2 הנוכחי פחות מתאים לנו. אתה שואל אותי מה צריך לעשות? לוותר על חלוץ ולשחק עם ראיוס מאחורי אידריסו. אין ברירה, זאת השיטה הכי טובה לקבוצה".

בניון נפצע, סטנוייביץ’ מודה: ”כרגע זה לא נראה טוב”

קשר מכבי חיפה יוסי בניון (מרכז. אדריאן הרבשטיין
בחיפה נושמים לרווחה. בניון/אדריאן הרבשטיין

על פי שיחות עם מקורביו, נראה כי סטנוייביץ' דווקא שוקל לשחזר את השיטה בה שיחק בסרביה ובסין – 4:2:3:1, עם שני קשרים אחוריים, בניון ושחקן נוסף בכנף, ראיוס כשחקן חופשי ואידריסו בחוד, אלא שעד כה המאמן תרגל את השיטה הזאת רק לפרקים. אחד השחקנים הסביר אתמול כי: "בשתי השיטות המאמן ישחק עם שני קשרים אחוריים, אבל ראית אתמול ששני חלוצים לא ערובה להצלחה בהתקפה. ראיוס פחות אפקטיבי כשחקן באמצע, ועדיף למקם אותו בתפקיד קדמי יותר, 10 קלאסי, שיכול כל הזמן להזין את החלוצים ולעשות פעולות מכריעות בחלק הקדמי. הבעיה העיקרית אתמול הייתה שהקצב היה איטי ושאנחנו משחקים עד 20 מטר מהשער. משם לא קורה כלום. אני בטוח שסטנוייביץ' ימצא פתרון מתאים עד הליגה". גם הטעות הקשה של אוראל דגני אתמול רק מגבירה את כאב הראש של המאמן. כך או כך, דקל קינן צפוי לפתוח בכל מקרה בליגה. ולדימיר סטויקוביץ' ישחק הערב מול צרפת ומחר צפוי לחזור לישראל לקראת הגומלין ברביעי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי חיפה רובן ראיוס. אדריאן הרבשטיין
"ראיוס פחות אפקטיבי כשחקן באמצע, ועדיף למקם אותו בתפקיד קדמי יותר, 10 קלאסי"/אדריאן הרבשטיין

(עדכון ראשון: 6:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully