וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון נפצע, סטנוייביץ': "כרגע זה לא נראה טוב"

6.9.2014 / 22:40

קשר מכבי חיפה נפגע בברכו והוחלף כעשר דקות לסיום משחק גביע הטוטו מול סכנין. המאמן: ”הרופא אמר לי שזה לא נראה טוב, נהיה חכמים יותר לאחר הבדיקה”. על היכולת: ”אם שולטים במשחק, צריך לא לספוג”

אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה לא אוהבת לשחק מול בני סכנין. אחרי שהפסידה לה בשלב הבתים של גביע הטוטו בעילוט, הקבוצה של אלכסנדר סטנוייביץ' ביקרה הערב (שבת) באצטדיון דוחא חילצה 1:1 במשחק הראשון של רבע גמר גביע הטוטו. פיראס מוגרבי העלה את המארחים ליתרון מוצדק (60), אבל אדין צוצאליץ' מנע הפסד (66) והשאיר סיכוי טוב יותר לקראת הגומלין שייערך באמצע השבוע בנתניה.

אולם, הבשורות המדאיגות יותר הגיעו מכיוונו של יוסי בניון שנפצע בברכו בדקה ה-80 והוחלף על ידי כליבאת כשהוא מדדה על רגלו. כתוצאה מהמכה היבשה שקיבל, השחקן קיבל טיפול ראשוני ובמכבי חיפה ימתינו לצילום שהשחקן יעבור מחר בבוקר.

כבשה שחורה? רק 1:1 למכבי חיפה מול סכנין בגביע הטוטו

קשר מכבי חיפה יוסי בניון (מרכז. אדריאן הרבשטיין
בחיפה מקווים שהפציעה לא חמורה. בניון/אדריאן הרבשטיין

במכבי חיפה אמרו הערב: "עד הבדיקה לא נוכל לדעת כלום. בניון הרגיש כאב מסוים אבל אי אפשר לדעת במה מדובר עדיין. הוא יעבור את הלילה, יעשה צילום, ואז נהיה חכמים יותר. כרגע לא חושבים על כלום".

אלכסנדר סטנוייביץ' סיכם את המשחק ואמר בסיום: "שלטנו במשך 60 דקות, הגענו למצבי הבקעה אבל אחר כך עשינו טעויות, כאלה שאסור לקבוצה לעשות. זאת רק המחצית הראשונה בהתמודדות".

על שחקנו מיצ'ל אמר: "הוא עדיין לא בכושר משחק, אולי במשחק הבא נשלב אותו לכמה דקות". על פציעתו של בניון אמר המאמן: "מחר נראה מה מצבו של יוסי בניון, כרגע זה לא נראה טוב אבל מחר נהיה חכמים יותר לאחר הבדיקה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
גיא לוי מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
יכול להיות מרוצה. גיא לוי/אדריאן הרבשטיין

גיא לוי המאמן הצד השני סיכם: "המחצית הראשונה הייתה אחת החלשות שלנו במשחקים האחרונים, אבל במחצית השנייה הייתה לנו יותר מהירות. אנחנו מסוגלים לשחק הרבה יותר טוב, נבדוק את עצמנו. יש לי קבוצה טובה שמסוגלת לעשות יותר. יש לנו סגל רחב, כולם יכולים לשחק תמיד, וטוב שהסגל שלנו כזה ונותן לנו אפשרויות לשחק בכל מיני סגנונות. אנחנו קבוצה טובה ולא ראו את זה מספיק היום. נבדוק למה זה קרה".

צפו בתקציר: 1:1 למכבי חיפה מול בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully