וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: "אם לבית"ר יש טענות, שתסתכל על עצמה"

בקבוצה הגיבו בביטול לטענות על ההרכב המשני בתבוסה להפועל פ"ת בגביע הטוטו. קלינגר: "השגיאות נבעו מעייפות"

one

מ.ס. אשדוד הובסה הערב (שבת) 4:0 על ידי הפועל פתח תקוה במסגרת מחזור הסיום של שלב הבתים בגביע הטוטו. בקבוצה התייחסו בביטול לטענות של אנשי בית"ר ירושלים לפיהן זה לא היה הוגן מצד אשדוד לשחק בהרכב משני ואף יותר מכך. אשדוד הובסה במשחק, אבל לדברי גורמים במועדון במחצית הראשונה בהרכב המשני, היא היתה לא פחות טובה מפתח תקווה ועד השער העצמי של טום בן זקן, היא נראתה די טוב בהרכבה השני.

הפועל פתח תקוה פירקה את אשדוד ועלתה לרבע הגמר

ניר קלינגר מאמן מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
בבית"ר כועסים עליו. ניר קלינג/ברני ארדוב

גורם במועדון אמר לוואלה! ספורט: "שבית"ר תתעסק בענייניה. אם יש להם טענות, שיסתכלו על עצמם. היה להם משחק ישיר מולנו בשבוע שעבר והם הפסידו, אז שעכשיו לא יתעסקו בעניינים של אשדוד". בקבוצה היה מי שהסביר הערב: "זו היתה הזדמנות לניר קלינגר להריץ שחקנים שבדרך כלל לא מקבלים דקות. מה יותר כיף מלעלות שלב ולתת לשחקנים הצעירים לשחק? הם היו בסדר גמור עד הדקה ה-60 ואין על מה להצטער. אנחנו לא מתחרטים לרגע שהעלינו את ההרכב הזה. היו כאלה שהרשימו יותר והיו כאלה שלא".

ניר קלינגר אמר לאחר המשחק: "למשחק היו שני חלקים, עד הדקה ה 60 הייתה הפתעה נעימה בהתחשב בהרכב שעלה לשחק היום ובמחצית השניה היה אפשר היה לראות את העייפות על קו ההגנה שלנו שהוא שונה לחלוטין מבדרך כלל. השגיאות נבעו כנראה מעייפות, ב-13 דקות המשחק הוכרע. אנחנו בסגל קצר ולא יכולים להרשות לעצמנו לשחק 4 משחקים ב-10 ימים ולכן נתנו לשחקנים לנוח. אני שמח על כך וחושב שזה יעזור לנו בהמשך. יש לנו פרבילגיה לראות את השחקנים הצעירים פעם ראשונה בהרכב".

על הקאמבק של סולארי: "הדבר הכי חשוב שקרה לנו היום זה שסולארי חזר מהפציעה. חיכינו לרגע הזה להתחיל לשלב אותו ואני שמח שהוא שיחק 60 דקות. מעבר לזה עלינו לרבע הגמר, לצערי הפסדנו אבל זה גם קורה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
עידן בר און מאמן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
ברבע הגמר ובקלות. עידן בר און/ברני ארדוב

בצד השני חגגו כמובן את הניצחון והעפלה לרבע הגמר, שם העולה החדשה תפגוש למשחק כפול את מכבי תל אביב. עירן בר און המאמן המנצח סיכם: "המשחק לא היה קליל. אשדוד היא קבוצה ראויה גם בהרכב משני. שיחקנו טוב לאורך כל 90 הדקות, במחצית הראשונה הכדור לא נכנס ובמחצית השניה קצת יותר".

על גיא דיין ודור כוכב: "הם שניהם שחקנים מצוינים ואני לא מופתע לגבי היכולת שלהם. כמובן שנצטרך לשמור על יציבות ועל הדרך ולא צריך להסתנוור אחרי הניצחון. צריך להסתכל על המשחק הקרוב מול מכבי תל אביב ששם יהיה יותר קשה וצריך להמשיך באותה הדרך"

על הליגה: "אף קבוצה לא מוכנה למחזור הראשון. זה תמיד משהו שלוקח זמן ובנתיים אנחנו נראים בסדר גמור. בימים אלה צריך להבין להסב אושר לקהל ולבעלים. אנחנו קבוצה צעירה ומאד חשוב לנו הדחיפה של הקהל. הם מכניסים לשחקנים מוטיבציה, טירוף והם באמת השחקן ה 12 שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully