וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה: "קשה מול חברות? אני משחקת מול ונוס"

האמריקאית התייחסה לגמר אליפות ארה"ב והמפגש מול ווזניאקי, שאמרה: "מאמינה בעצמי" (א', 23:30, יורוספורט)

קרוליין ווזניאקי טניסאית דנית (ימין) עם סרינה וויליאמס. AP
החברות הטובות אחת נגד השנייה. ווזניאקי וסרינה/AP

זהו, נגמרו כל ההכנות וכל הדיבורים, מחר (ראשון, 23:30, שידור ישיר ביורוספורט) זה קורה: גמר טורניר הנשים באליפות ארצות הברית הפתוחה. סרינה וויליאמס, המדורגת 1 בעולם ובטורניר תשחק מול קרוליין ווזניאקי, המדורגת 11 בעולם ו-10 בטורניר.

סרינה וויליאמס מגיעה לגמר אחרי שבחצי הגמר הביסה את קטיה מקארובה (17) 1:6, 3:6. בכלל, האמריקאית שתחגוג את יום הולדתה ה-33 ב-26 בחודש, לא שמטה אף מערכה עד כה בטורניר. לא זו בלבד שלא שמטה אף מערכה, היא אפילו לא הפסידה יותר משלושה משחקונים במערכה אחת. גם כשפתחה רע ופיגרה 3:0 מול פלביה פנטה ברבע הגמר, היא חזרה וזכתה במערכה עם 3:6.

סרינה יודעת שניצחון על חברתה הטובה ווזניאקי יסדר לה תואר שלישי ברציפות בגרנד סלאם הניו יורקי. האחרונה שהצליחה לזכות באותו תואר גרנד סלאם שלוש שנים ברציפות הייתה ז'סטין הנין, שעשתה את זה בין 2005-2007 ברולאן גארוס. בנוסף, זכייה של האמריקאית תהיה ה-18 שלה בתואר סלאם, ובכך היא תשתווה למרטינה נברטילובה וכריס אוורט במקום הרביעי בטבלת הזכיות של כל הזמנים. המאזן של סרינה במשחקי גמר של טורנירי גרנד סלאם עומד על 4:17. ניצחון של סרינה גם הפעם יספק לה את התואר השישי בארה"ב, והיא תשתווה לכריס אוורט כמי שזכתה בטורניר מספר הפעמים הרב ביותר בעידן הפתוח.

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. GettyImages
בשיא הכושר. סרינה/GettyImages

מנגד, קרוליין ווזניאקי מעולם לא זכתה בתואר גרנד סלאם ותשחק בגמר השני שלה, כשגם הקודם היה בניו יורק, אי שם ב-2009 כשהייתה בת 19 בלבד. גם מאזן הראש בראש שלה מול האמריקאית לא מרשים במיוחד, כשהיא סופרת שמונה הפסדים לעומת ניצחון בודד. למרות המאזן האומלל הזה, הדנית סיפקה אתגר אמיתי לסרינה בשני המפגשים האחרונים ביניהן כשהפסידה לה 2:6, 6:2, 6:4 בסינסינטי ו-4:6, 7:5, 7:5 במונטריאול. הניצחון היחיד של ווזניאקי היה בטורניר מיאמי ב-2012 עם 4:6, 4:6.

"סרינה היא שחקנית נהדרת, זכתה בכל כך הרבה תארי גרנד סלאם והיא גם חברה טובה שלי", אמרה ווזניאקי, "היא כמובן יריבה קשה. כשהיא בכושר טוב, קשה מאוד לנצח אותה, אבל היו לי קרבות קשים איתה בשבועות האחרונים והייתי קרובה מאוד. אני מקווה שזו תהיה פעם שלישית גלידה. אני תמיד מאמינה בעצמי ובסיכוי שלי כשאני עולה למגרש, תמיד חושבת שאני מסוגלת לנצח ולא משנה מי עומדת בצד השני של הרשת. בכל מקרה זה היה טורניר נהדר מבחינתי, ואני מקווה להשיג רק עוד ניצחון אחד".

סרינה אמרה: "אני מרגישה נרגשת מאוד להיות בגמר. אני מצפה למשחק צמוד בגמר, קרוליין מכירה טוב מאוד את המשחק שלי והיא עקבית מאוד וזה הופך את המשחקים מולה לקשים מאוד. קרוליין היא חברה טובה, אבל אם אני יכולה לשחק נגד ונוס, אני יכולה לשחק נגד כל אחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully