וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקללה של ג'וזפה רוסי: ייעדר חמישה חודשים נוספים

החלוץ האיטלקי חסר המזל עבר ניתוח רביעי בברך ולא יחזור לשחק בפיורנטינה ב-2014. גלינארי מאשים את הרופא המנתח

ג'וזפה רוסי שחקן פיורנטינה. AP
יש לו כוח לעוד קאמבק? ג'וזפה רוסי/AP

אלילת המזל לא מלווה את הקריירה של ג'וזפה רוסי. החלוץ האיטלקי בן ה-27, שהתאמן עם פיורנטינה עד לפני שבועיים ונאלץ להפסיק בגלל עומס על השרירים, נדרש לבסוף לבצע ניתוח נוסף בברך ולא יחזור למגרשים ב-2014. רוסי למוד הפציעות זקוק כעת לתקופת שיקום של חמישה חודשים לפחות, כשהמטרה של פיורנטינה היא לראותו חוזר לחודשיים האחרונים של העונה. בכל מקרה, הוא כבר הוכתר ככדורגלן האיטלקי המקולל של המילניום הנוכחי.

צ'זארה פראנדלי. Claudio Villa, GettyImages
ידע משהו שהאחרים לא ידעו. צ'זארה פראנדלי/GettyImages, Claudio Villa

סיפורי הפציעות של רוסי החלו עוד בוויאריאל, כשקרע את הרצועות במשחק ליגה ב-2011 נגד ריאל מדריד. הוא נלחם כדי להיות כשיר ליורו 2012 ולייצג את איטליה, אך אז שוב נפגע בברך בחודש אפריל והחמיץ את הטורניר. בסך הכול היה מחוץ למגרשים במשך 18 חודשים.

בפיורנטינה הוא הצליח לבצע עוד קאמבק מופלא, כשבינואר האחרון ניצב בראש טבלת המבקיעים בסרייה A עם 14 שערים, אלא שאז שוב הרצועות באותה הברך בגדו בו. רוסי חזר לשחק בחודש מאי ואף לבש את מדי נבחרת איטליה במשחק ההכנה מול אירלנד, אבל המאמן צ'זארה פראנדלי החליט בסופו של דבר להשאירו מחוץ לסגל למונדיאל.

פראנדלי ספג אז ביקורות רבות בעקבות הוויתור על השחקן לו שמר אמונים במשך חודשים ארוכים, אך היום מתברר שהוא ידע למה. הניתוח האחרון בקולורדו היה הרביעי של רוסי בברכו הימנית. כעת החלוץ יליד ניו ג'רזי יעבור את תקופת השיקום בניו יורק, בתקווה לאגור כוחות לקראת קאמבק אחד נוסף.

הבלם גונסאלו רודריגס הביע תמיכה: "ברגעים האלה אני רק רוצה שיידע שאנחנו קרובים אליו ותומכים בו. העיר, השחקנים, כולם. אנחנו חייבים להישאר עם ג'וזפה לאורך כל הדרך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן דנבר נאגטס דנילו גלינארי. GettyImages
תוקף בחריפות את פרופסור סטידמן. דנילו גלינארי/GettyImages

שחקן הכדורסל דנילו גלינארי הטיל ספק בכישוריו של פרופסטור ריצ'רד סטידמן, המנתח שטיפל ברוסי ובו. "אם הייתי יכול לחזור בזמן, לא הייתי עובר את הניתוח אצל סטידמן", אמר שחקן דנבר נאגטס ל"גאזטה דלו ספורט". "יום אחד אכתוב ספר על השנה וחצי הזו בחיי, עם כל מני אירועים שמעולם לא חשפתי. עדיף לא לדבר עכשיו, אני סתם מתחמם. אני רק אומר שחודש אחרי הניתוח שלי, סטידמן אמר שלא ינתח יותר לעולם".

גלינארי הודה: "עשיתי בחירה שגויה, אבל הוא נחשב לאחד המומחים הגדולים והקליניקה שלו רק שעה נסיעה מדנבר. עכשיו אני רואה את רוסי, וגם את ווסטברוק, וון וספורטאים אחרים ששילמו מחיר כבד בגלל שסמכו עליו".

אותו פרופסור סטידמן, אגב, הודיע שהוא פורש בינואר 2014, אך עדיין מנהל את הקליניקה בה עבר רוסי את הניתוח האחרון שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully