וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו הוכתר כשחקן החודש של אוהדי צסק"א מוסקבה

אחרי שהבקיע שלושער ועם שלושה משחקים בלבד באמתחתו, הצליח הקשר לכבוש את לב האוהדים ונבחר על ידי 35% מהם

קשר צסק"א מוסקבה ביברס נאתכו חוגג שער. Epsilon, GettyImages
מלהיב את האוהדים. נאתכו/GettyImages, Epsilon

ביברס נאתכו נמצא אמנם זמן קצר בצסק"א מוסקבה, אבל כבר הצליח לשבות את לבבותיהם של אוהדי הקבוצה, שבחרו בו כשחקן חודש אוגוסט. נאתכו קיבל 35 אחוז מהקולות והקדים את השוער והקפטן איגור אקנפייב שהגיע למקום השני ואת זוראן טוסיץ' שהגיע למקום השלישי. כזכור, בשבוע שעבר סיפק נאתכו הופעה אדירה מול רוסטוב שהסתיימה עם שלושער ובישול ב-0:6 הגדול.

נאתכו שהשתתף במחנה הנבחרת השבוע בשפיים לקראת צמד המשחקים מול קפריסין ואנדורה בחודש הבא, התראיין לקראת פתיחת הקמפיין ב-10 באוקטובר, ואמר: "תירוצים אף פעם לא עוזרים. יש לנו הזדמנות יותר גדולה לעלות כי בכל זאת, גם המקום השלישי עולה. אנחנו מקווים ומאמינים ורוצים לעשות את זה. מתישהו הקמפיין צריך להיות שונה. 40 שנה לא קרה כלום, נקווה כי הפעם יש לנו צ'אנס יותר גדול. הגיע הזמן שנעשה את זה".

נאתכו נשאל האם אשתו מתכוונת לבקש ממנו להוביל את הנבחרת לקראת העפלה ליורו, כפי שביקשה לאחרונה שיבקיע שלושער במדי צסק"א, דבר שאכן קרה, ואמר: "אני מקווה שהיא תבקש קודם כל, והלוואי, אנחנו מאוד רוצים. באמת הגיע הזמן שנעלה לשלב הבא. מבחינתי טוב שהמשחק מול בלגיה נדחה. זה לא אידיאלי מה שקורה בשבועות האחרונים. זה בא לנו טוב".

נאתכו נשאל על ההבדלים במספרים שהוא מציג כשחקן נבחרת ושחקן קבוצה. "בנבחרת יש לי אחריות לנהל את המשחק, אבל אסור לשכוח שבקבוצה אני משחק 30 משחקים, בנבחרת אולי שבעה. צריך להסתכל על המספרים האחרים, לא כמה ביברס כבש או בישל, אלא כמה הוא מסר מסירות שהוציאו להתקפה וכמה ביברס חילץ. אני עושה הכל כדי לעזור הכי הרבה שאני יכול לנבחרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully