וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו חתם לשנתיים בקוורטארו המקסיקנית

הקשר הברזילאי הוותיק, שקיבל גם הצעה מהליגה ה-6 באנגליה, עובר לקבוצה שסיימה שביעית במקסיקו וילבש את המספר 49

שחקן אתלטיקו מיניירו רונאלדיניו. רויטרס
בחירה מעניינת. רונאלדיניו/רויטרס

רק שלשום (חמישי) הודיעה בסינגסטוק טאון, קבוצה קטנטנה מהליגה השישית באנגליה, כי היא פנתה לרונאלדיניו (34) במטרה שיצטרף אליה. זה לא ייצא אל הפועל בעתיד הקרוב, שכן הלילה הקשר הברזילאי הוותיק והנהדר חתם לשנתיים בקבוצת קוורטארו מהליגה המקסיקנית הבכירה.

מוקדם יותר, יו"ר הקבוצה, אדולפו ריוס, אישר כי קוורטארו, הידועה יותר בכינוי שלה, "התרנגולים הלבנים", נמצאת במגעים עם הברזילאי. בכל מקרה, כוכבה לשעבר של ברצלונה, פריס סן ז'רמן ומילאן יזכה ללבוש את המספר 49 על גב חולצתו.

אחרי החתמה אמרו במועדון: "אנחנו שמחים מאוד להוסיף לסגל שלנו שחקן עם יכולות מוכחות ברמה הבינלאומית. הוא זכה באליפות העולם ב-2002, הוכתר כשחקן השנה בעולם ב-2004 וב-2005. אנחנו מקווים שהאוהדים שלנו בעיר וברחבי המדינה יהנו מהחגיגה שהשגנו את רונאלדיניו ושגאלוס תהנה מהניסיון שלו כדי להתחזק עוד יותר". בחשבון הטוויטר שלו כתב רונאלדיניו: "תמיד קיבלתי השפעה ממקסיקו, ויש לי מוטיבציה רבה לייצג את קוורטארו".

בקוורטארו, שסיימה את העונה האחרונה במקום השביעי, משחקים כרגע ארבעה ברזילאים, שהמוכר מביניהם הוא אולי דניליניו, ששיחק מספר שנים באתלטיקו מיניירו ולאחר מכן גם בטיגרס המקסיקנית. את העונה הנוכחית פתחה הקבוצה עם 10 נקודות משבעה מחזורים והיא כרגע במקום השמיני בטבלה. אחרי העזיבה של אתלטיקו מיניירו, רונאלדיניו היה מבוקש במועדונים בארצות הברית, אוסטרליה וגם במספר קבוצות קטנות באירופה.

עדכון ראשון: 5/9, 22:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully