וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו קוסטה נפצע, מוניר זומן לסגל נבחרת ספרד

חלוץ צ'לסי סובל מפציעה בירך והיהלום החדש של ברצלונה עשוי לקבל דקות מול מקדוניה. סטארידג' הפצוע לא ישחק עם אנגליה

שחקן ברצלונה מוניר אל חדדי. רויטרס
ישחק עבור ספרד? מוניר/רויטרס

אלופת אירופה המכהנת ספרד תוציא לדרך ביום שני הקרוב (21:45) את המסע לזכייה שלישית ברציפות בטורניר כאשר תארח את מקדוניה בפתיחת שלב הבתים של מוקדמות יורו 2016.

לצערם של הספרדים, הערב (שישי) הם גילו שאת המשחק מול המקדונים הם יצטרכו לעשות ללא חלוצה המצוין של צ'לסי, דייגו קוסטה, ששוב נפצע ויחמיץ את ההתמודדות. קוסטה נמצא בכושר נהדר בצ'לסי וכבש ארבעה שערים בשלושת מחזורי הפרמיירליג הראשונים, אולם אמש, בהפסד החוץ 1:0 לצרפת, הוא פתח בהרכב של ויסנטה דל בוסקה ושוב לא הרשים.

דייגו קוסטה שחקן צ'לסי. GettyImages
שוב פצוע. קוסטה/GettyImages

מי שיחליף את קוסטה בסגל הנבחרת, באופן מאוד מפתיע, הוא היהלום החדש של ברצלונה, מוניר אל חדאדי, שאר אתמול ערך בכורה עם הנבחרת עד גיל 21 מול הונגריה וכבר יקבל הזדמנות להתאמן ואולי אף לשחק עם הנבחרת הבוגרת. מוניר כבש במחזור הפתיחה של הלה ליגה במדי ברצלונה והוא ממלא בהתקפת הקטאלנים את מקומו של לואיס סוארס המושעה. בגיל 19 בלבד, הוא נחשב לאחד הכישרונות הגדולים שיש לכדורגל הספרדי להציע.

מוניר טרם החליט האם לשחק עבור נבחרת ספרד הבוגרת או עבור נבחרת מרוקו, אשר משם מוצאו המשפחתי. כעת, ייתכן שהצעד של דל בוסקה נועד לסגור את הסיפור הזה ולמנוע את בריחתו האפשרית של היהלום ובהחלט עשוי להתרחש מצב בו ספרד תוביל בהפרש שערים גדול על מקדוניה ומוניר יעלה מהספסל ויקשור את גורלו בזה של לה רוחה.

קוסטה עצמו, שסבל מפציעה טורדנית לקראת סיום העונה שעברה באתלטיקו מדריד ולאחר מכן גם במונדיאל, נפגע בגיד הירך השמאלי שלו. בהתאחדות הספרדית אמרו: "אנחנו עובדים מול צ'לסי. השחקן נשלח לבדיקות והתוצאות יעברו למועדון שלו".

* גם נבחרת אנגליה קיבלה חדשות רעות הערב. אם לא די ביכולת הדלה בניצחון 0:1 על נורבגיה במשחק ההכנה ביום רביעי, האנגלים ייאלצו להסתדר ביום שני בשוויץ, במשחק הראשון של מוקדמות יורו 2016, ללא כוכב ליברפול דניאל סטארידג'. הקשר הצעיר נטש את האימון בשל פציעה בירך ונלקח לבדיקות, בהן נקבע כי הוא לא כשיר. סטארידג' יחזור לליברפול להמשך הטיפול בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully