וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונגה: "כולם עדיין בהרגשה רעה מהמונדיאל"

ברזיל תצא לדרך חדשה ותפגוש את קולומביה למשחק הכנה (ש', 4:00, ס'1). ניימאר מול סוניגה, חאמס יתאחד עם דויד לואיז?

שחקן נבחרת קולומביה חואן קמילו סוניגה מכשיל את שחקן נבחרת ברזיל ניימאר. Jamie McDonald, GettyImages
ככה נגמר המונדיאל של ניימאר. סוניגה והכניסה הפראית/GettyImages, Jamie McDonald

נבחרת ברזיל תצא הלילה (4:00, ספורט 1 ו-HD) לדרך חדשה תחת המאמן החדש-ישן דונגה והקפטן החדש של הסלסאו, ניימאר. כוכבה של ברצלונה יפגוש במשחק ידידות מסקרן שייערך בפלורידה את הנבחרת מולה סיים את המונדיאל, קולומביה, כאשר מי שצפוי בין היתר לפתוח בשורות הקפטרוס הוא לא אחר מאשר חואן סוניגה, האיש שהכניסה הפראית שלו ברבע הגמר פצעה את ניימאר ובדיעבד, גמרה את החלומות של הברזילאים לזכות בתואר על אדמתם.

לאחר אותה פציעה, במשחק בו ניצחה ברזיל 1:2 את קולומביה, משחק שזכור גם בשל הדמעות של חאמס רודריגס בסיום (והחרק הענק שהתיישב עליו בזמן שכבש את הפנדל) והמחווה המרגשת של דויד לואיז, ברזיל המשיכה לתבוסה הבלתי נשכחת 7:1 לגרמניה ולתבוסה 3:0 להולנד בקרב על הארד. לואיז פליפה סקולארי הלך ודונגה חזר לנבחרת וינסה להוציא אותה קדימה.

חאמס רודריגס נבחרת קולומביה עם דויד לואיז נבחרת ברזיל. AP
וגם זו תמונה בלתי נשכחת מאותו משחק. חאמס בוכה אצל דויד לואיז/AP

רדאמל פלקאו, שעבר השבוע למנצ'סטר יונייטד, עשוי לפתוח בקולומביה יחד עם חאמס וחואן קואדרדו. אצל ברזיל, דונגה זימן רק עשרה מ-23 השחקנים שהיו עם הנבחרת במונדיאל ואחד מאלה שחזרו לסגל הוא רוביניו. הקשר הוותיק צפוי להמתין על הספסל בעוד שדייגו טארדלי, חלוץ אתלטיקו מיניירו, אמור לפתוח בחוד ומאחוריו יוצבו וויליאן, אוסקר וניימאר.

לקראת המשחק אמר המאמן הברזילאי: "לשחק עבור הנבחרת שלנו זה מקור לגאווה ותשוקה, אבל זה גם בא עם מחיר שצריך לשלם. לכולנו ברור שאחרי המונדיאל, האוהדים מצפים לשינוי ורוצים שהשחקנים יתנו להם יותר. עבדנו היטב בימים האחרונים, אבל כמובן שזה עוד לא מספיק. המטרה שלנו היא להרגיש נוח כקבוצה ולהבטיח שנהיה מאוחדים. לכולם יש הרבה מוטיבציה להחזיר את הנבחרת למקום אליו היא ראויה, אבל הם חייבים לשים בצד את כל הציפיות מצד הקהל והתקשורת ולהתרכז. כולם עדיין מרגישים רע בגלל המונדיאל, אבל יש לנו הזדמנות נוספת וצריך לנצל אותה וליהנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully