וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "הפועל תל אביב זה לא מועדון רגיל"

5.9.2014 / 16:37

קטש והפועל ת"א ערכו אימון בכורה רשמי לעיני כ-1,000 אוהדים אדומים. מתן נאור: "מה שחשוב זה מה אנחנו מצפים מעצמנו"

מאמן הפועל תל אביב בכדורסל, עודד קטש. ברני ארדוב
נכנס לנעליים של אדלשטיין. קטש/ברני ארדוב

הפועל תל אביב קיימה היום (שישי) אימון הבכורה הרשמי שלה לקראת עונת 2014-15. למעלה מאלף אוהדים אדומים גדשו את יציעי אולם הדר יוסף, שיארח את הקבוצה עד חודש ינואר - אז היא אמורה לעבור לבית החדש שלה - אולם הדרייב אין שיכיל 3,400 מקומות. האדומים מתאמנים מזה כשבועיים, אולם רק במהלך השבוע האחרון האימונים נערכים עם סגל מלא, לאחר שהזר דוראנד סקוט נחת והגארד רביב לימונד הצטרף לאימונים.

כזכור, הפועל נפרדה לאחר סיום העונה מהמאמן ארז אדלשטיין אחרי שלוש עונות מוצלחות ואת מקומו תפס עודד קטש שהגיע אחרי שנתיים בהפועל אילת. קטש שמר על לא מעט שחקנים מהסגל האדום ביניהם רביב לימונד, הקפטן מתן נאור, הפורוורד יהונתן שולדבראנד והצעירים רום גפן וגולן גוט. הקבוצה צירפה את יחזקאל סקוורר מהפועל חולון, את יונתן מור ותמיר בלאט מהאקדמיה של איגוד הכדורסל, כשהאחרון ישחק ברמת השרון מהלאומית. כמו כן חתמו ארבעה זרים חדשים - דוראנד סקוט, ג'רון מימון, ריון בראון ויינסי גייטס, שמגיע עם קטש מאילת.

האדומים יחלו את משחקי האימון לעונה הקרובה ביום חמישי הקרוב, עם משחק נגד עירוני נס ציונה בהדר יוסף. לאחר מכן הם יפגשו את הפועל אילת בגביע ווינר בארנה החדשה בירושלים ביום שני. הפועל תשתתף לקראת סוף החודש בטורניר על שם איתי לוי בנס ציונה, ותשחק שם מול בני הרצליה.

שחקני הפועל תל אביב, דוראנד סקוט, יינסי גייטס. ברני ארדוב
פנים חדשות. גייטס וסקוט/ברני ארדוב

המאמן החדש עודד קטש: "הפועל תל אביב זה לא מועדון רגיל, וזה ברור לכולם. זה מועדון גדול עם כל ההתייחסות שהוא זוכה לה והיחס שהוא מקבל. המחויבות שהדבר הזה יוצר - אפשר לראות את זה באימון פתיחה ואפשר לראות את זה במשחקים כשמשחקים נגד הפועל. אני מקווה שזה יעזור לכולנו".

המאמן הוסיף: "אין לנו בעיה עם ציפיות, כי אנחנו מצפים לאותו דבר מעצמנו. הקהל של הפועל הוכיח לאורך שנים שהוא יוצר את המחויבות הזאת, אבל הוא לא מלחיץ את האנשים בקבוצה, גם ברגעים פחות טובים. אני מקווה שיהיו מעט רגעים פחות טובים. אנחנו רוצים להיות קבוצת צמרת עם כל מה שמשתמע מזה".

הקפטן מתן נאור אמר: "מה שחשוב זה מה אנחנו מצפים מעצמנו. מהניסיון שלי, יש ציפייה אחת אמיתית וזה להיות מחויבים ולשים הכול על המגרש. אני מאמין שאם נדע להיות מחויבים עד הסוף, יהיו תוצאות טובות ואולי נצליח לעשות עוד צעד".

נאור הוסיף: "צריך תמיד לשמור על איזון בקבוצת כדורסל, רצוי שיהיו לך שחקנים ותיקים עם ניסיון ולשלב את זה עם צעירים. הבאת זרים צעירים מגיעה ממגבלות תקציב מסוימות וצריך לגשר על הפער הזה. עשו עבודת סקאוטינג וניסו למצוא שחקנים שיתאימו להפועל תל אביב ולאווירה הזאת. בשנה שעברה הצלחנו, אני מקווה שנצליח לעשות את זה גם השנה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן הפועל תל אביב, ריון בראון. ברני ארדוב
תחנה ראשונה מחוץ לארה"ב. ריון בראון/ברני ארדוב

הזר החדש, ריון בראון: "הגעתי לסביבה חדשה, עם קבוצה חדשה ואני מצפה ליצור משפחה עם הקבוצה החדשה. זאת הפעם הראשונה שלי מחוץ לארצות הברית ואני רוצה רק להשתפר. אני יודע שעודד הוא מאמן מצוין שיקדם אותי. הדבר היחידי שידעתי על הפועל זה שמדובר בארגון מצוין שהגיע מהליגה החמישית עד הליגה הראשונה. סיפרו לי על הקהל המטורף, ממש כמו בקולג'ים, משם הגעתי. אני שמח להיות חלק מארגון גדול כזה ומקבוצה כזאת".

על מערכת היחסים עם דוראנד סקוט איתו שיחק באוניברסיטת מיאמי: "זה יעזור ללא ספק, שיחקנו ביחד במשך שלושה שנים. הוא אחי, יצרנו קשר במשך שלוש שנים. אני שמח ששנינו ביחד, זה דבר אחד פחות בכימיה שנצטרך לעבוד עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully