וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבר: "ה-NBA תהיה חלק מלגליזציה של הימורי ספורט"

הקומישינר החדש מתנער מהמדיניות של סטרן בנושא. הניקס צירפו עוזר מאמן המקורב לדוראנט מתוך מחשבה על קיץ 2016?

קומישינר ה-NBA אדם סילבר. AP
"הימור הופך את האוהד למעורב יותר במשחק". אדם סילבר/AP

בתחומים רבים מנסה אדם סילבר להמשיך את דרכו של דייויד סטרן, אבל הקומישינר החדש מחזיק גם בכמה רעיונות חדשניים משלו עבור הליגה הטובה בעולם. סילבר התייחס הלילה (בין חמישי לשישי) בכנס כלכלי בניו יורק לסוגיית ההימורים בספורט, והביע פתיחות מפתיעה להפיכתם של הימורי ספורט לחוקיים במדינות נוספות בארצות הברית פרט לנבאדה.

"זה בלתי נמנע", ניתח סילבר. "אם יש כל כך הרבה מדינות מרוששות מבחינה כלכלית, כמה מהן יפעלו ללגליזציה של הימורי ספורט, ובסופו של דבר אנחנו נהיה חלק מזה. אם כאוהד יש לך התערבות או הימור קטן על תוצאה של משחק, זה הופך אותך להרבה יותר מעורב בו, וכך זה ישתלם גם לנו. אם אנשים שצופים במשחקים ותוך כדי מקליקים בסמארטפון שלהם על הימורים לגביו, כמו קורה עכשיו בבריטניה, יש סבירות גבוהה הרבה יותר שהם יישארו לצפות במשחק לזמן ארוך יותר".

כזכור, סטרן היה אחד המתנגדים התקיפים ביותר להכנסת הימורי הספורט למדינות נוספות, ולפני שנתיים הוביל מאבק לצד שאר הקומישינרים של ענפי הספורט המובילים בארצות הברית ומשרד המשפטים כדי למנוע מניו ג'רזי להסדיר חוקית את הימורי הספורט במדינה. על פי ESPN, ב-2013 גלגלו סוכני ההימורים בנבאדה סכום של 3.6 מיליארד דולר, ואיגוד ההימורים האמריקאי טוען שבהימורים לא חוקיים ברחבי ארצות הברית מתגלגלים 380 מיליארד דולר בכל שנה.

קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר, לצד ג'יי אר סמית', ניו יורק ניקס. AP
משחק החיזור התחיל. דוראנט עם סמית'/AP

* הניקס הודיעו רשמית על הצוות המקצועי שיקיף את דרק פישר העונה. כשהשם המוכר ביותר בו הוא קורט ראמביס, עוד אחד מאנשיו של פיל ג'קסון שיעזרו לפישר להנחיל לקבוצתו החדשה את עקרונות התקפת המשולש. אבל המינוי שעשוי להתברר כחשוב הרבה יותר הוא דווקא של בריאן קיף. קיף האלמוני מגיע לתפוח הגדול מאוקלהומה סיטי, שם עבד במשך שבע שנים, תחילה כאחראי על פיתוח שחקנים, ולאחר מכן כעוזר מאמן, ובמהלכן יצר קשר קרוב עם קווין דוראנט. בתקשורת הניו יורקית כבר העריכו שצירופו של קיף הוא יריית הפתיחה למרדף של הניקס אחרי דוראנט, שיהיה שחקן חופשי בקיץ 2016.

* אדם ששימש כנער כדורים בטורניר הכדורסל של אולימפיאדת 1984 ושמר במשך 30 שנה את הנעליים אותן נעל מייקל ג'ורדן הצעיר במשחק הגמר מול ספרד מציע כעת את הפריט ההיסטורי למכירה פומבית. מחיר הפתיחה יעמוד על 5,000 דולר, בדומה למחיר בו נפתחה המכירה הפומבית לנעליים אותן לבש אייר ג'ורדן במשחק השפעת המפורסם שלו, כשהן נמכרו בסופו של דבר ב-104,765 דולר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הנעליים של מייקל ג'ורדן באולימפיאדת 1984. טוויטר, צילום מסך
בכמה יימכרו הקונברס של ג'ורדן?/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully