וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרחקה הארוכה בהיסטוריה? כדורגלן הושעה מ-70 משחקים

איסמעיל גונדוז האוסטרי-טורקי נגח בשופט ונענש בחומרה. הסביר: "רק החלקתי וכך פגעתי בשופט. פסק הדין הזה מטורף"

כרטיס אדום מונף. Alexander Hassenstein, GettyImages
כרטיס אדום מונף/GettyImages, Alexander Hassenstein

כדורגלן אוסטרי הורחק מ-70 משחקים אחרי שנגח בשופט. איסמעיל גונדוז האוסטרי-טורקי, שחקנה של ס.ק רום מהליגה החמישית, ספג כרטיס צהוב שני חמש דקות לסיום המשחק בו קבוצתו פיגרה 3:2 נגד ס.פ.ג אינסברוק. הוא נגח בשופט והמשחק פוצץ. גונדוז בן ה-26 ניסה להתגונן ואמר ש"רק החלקתי וכך פגעתי בשופט. פסק הדין הזה מטורף", אבל זה לא עזר לו.

בהתאחדות המקומית של אזור טירול, החליטו להרחיק את גונדוז מלא פחות מ-70 משחקים וכן לקנוס אותו ב-257 יורו. ההסבר לא איחר לבוא: "ככל הידוע לנו, הרחקה מכמות כזו היא חסרת תקדים בכדורגל, אבל בעינינו מדובר בעונש פרופורציונלי. השופט היה צריך לנסוע לבית החולים, עם שפה פתוחה והמשחק פוצץ".

דובר ההתאחדות של טירול, הורסט שרל, הוסיף: "אחרי בחינת האירועים, כולם מלבד השחקן, הסכימו שמדובר בעונש הולם. בדקנו תקדימים ומצאנו שעונש ההרחקה הכי ארוך עד כה היה 46 משחקים, בבוואריה שבגרמניה. אבל צריך לזכור שהסנקציות היו יכולות להיות כבדות יותר: על פי התקנון שלנו, כדורגלנים יכולים להיות מורחקים עד 108 משחקים".

בעולם הכדורגל כבר היו הרחקות רבות לטווחים ארוכים, אבל הן בדרך כלל ניתנו במימד של זמן, לכמה שנים או חודשים, ולא לכמות משחקים כל כך גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully