וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס יעזוב את בני יהודה? "עם בלגן כזה לא נעלה"

5.9.2014 / 9:25

הסערה אצל הזהובים לא נרגעת. גורם: "אבוקסיס סתם נלחץ, הוא לא חייב לפתוח עם גלבאן". בסביבת המאמן ענו: "הוא לא התלבט לגביו, החתמתו שיבשה את כל מה שהוא בנה"

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. יוסי ציפקיס
ההתכתשות נמשכת. יוסי אבוקסיס/יוסי ציפקיס

בני יהודה תפתח היום (שישי) את עונת המשחקים בליגה הלאומית עם משחק ביתי מול הפועל כפר סבא (16:30, 5+ לייב), מתוך מטרה ברורה לעלות לליגת העל בתוך עונה אחת. עם התקציב הגבוה בליגה (11 מיליון שקל), סגל מרשים (גלבאן, בלדוט, עגייב, ראלי, קדוסי, איינוגבה, איבשקביצ'יוס) במועדון מסמנים יעד אחד ברור - חזרה מהירה לליגה הבכירה, אבל ההתכתשויות בין משה דמאיו ליוסי אבוקסיס מעיבות על פתיחת העונה של הזהובים.

כזכור, לאחר שהמאמן העביר מסרים כי לא בנה את הקבוצה, דמאיו הגיב אתמול באתר הרשמי של המועדון ופחת חזית פומבית מול אבוקסיס כשהכריז שהמאמן לא רצה את אמיר עגייב, אוהד קדוסי ודלה איינוגבה בנוסף לפדרו גלבאן. גורם בבני יהודה אמר: "לדמאיו היה חלון הזדמנויות של ארבע שעות להחליט אם הוא לוקח את פדרו או שהוא עובר לאשדוד. יוסי לא התנגד, הוא אולי לא היה בטירוף עליו, אבל לא הטיל וטו. אז נכון, פדרו הגיע לא בכושר ובקושי רץ על המגרש, אבל יוסי לא חייב לפתוח איתו בשלב הזה. הוא סתם נלחץ ויצר באלגן שאי אפשר לדעת איך נצא ממנו".

דמאיו: "אני בניתי את הסגל". גורם: "אם לאבוקסיס יש כבוד, שיתפטר"

בני יהודה תארח את הפועל כפר סבא במחזור הראשון (16:30, 5+ לייב)

עשרת השחקנים הכי אטרקטיביים בליגה הלאומית העונה

משה דמאיו, יו"ר בני יהודה. ברני ארדוב
אפשר לתקן את היחסים? משה דמאיו/ברני ארדוב

בסביבתו של אבוקסיס אמרו אתמול: "הוא לא רצה את גלבאן. זה משבש את כל מה שהוא בנה. עכשיו הוא נאלץ להוריד את אסי בלדוט לקישור האחורי ולמצוא פתרונות, כי פדרו לא בשטף של המשחק. אי אפשר להתחיל איתו בחוץ, חייבים להכניס אותו לעניינים כי גם ככה הוא לא בכושר והגיע עם משקל עודף. יוסי אמר את זה לאנשים אבל לא תיכנן שזה ייצא לתקשורת, חבל שדמאיו הגיב ונוצר כל הבאלגן הזה".

שחקן בבני יהודה אמר לקראת המשחק היום: "בטח שזאת בעיה. איך שחקנים מרכזיים ששומעים שיוסי לא רצה אותם צריכים להרגיש ולהיות חלק מהקבוצה? זה לא יעבור ככה. אם דמאיו ואבוקסיס לא יישבו, יפתחו דף חדש וכולם יהיו מאוחדים, אז בני יהודה תיפגע. אנשים לא מבינים מה זה לעלות ליגה, זאת משימה קשה מאוד ועם בלגן כזה זה לא יקרה".

ההערכה היא כי אם לא תימצא נוסחה שתביא לפגישה בין דמאיו לאבוקסיס, לא יהיה מנוס מפרידה. בבני יהודה לא יכולים לפטר את אבוקסיס ולשאת בעלויות של שני מאמנים, ולכן האפשרויות הן שאבוקסיס יתפטר או יגיע להבנות על תנאי שכרו. נראה כי לתוצאת המשחק מול כפר סבא ולאווירה ביציעים עשויה להיות משמעות לא קטנה על החלטת שני הצדדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני בני יהודה, פדרו גלבאן, אסי בלדוט. ברני ארדוב
חזרתו עוררה מהומה. פדרו גלבאן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully