וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוגו ירוויח בבאר שבע 100 אלף יורו, סמיליאניץ' מועמד

5.9.2014 / 9:11

בבאר שבע הגיבו על הסיכום עם קשר נבחרת ניגריה. קשר פרטיזן ואספניול בעבר ברשימות. פער של 30 אלף יורו עם הובאן

one

שביעות רצון בהפועל באר שבע בעקבות סיכומו של ג'ון אוגו. אוגו בן ה-26, שחקנה של אקדמיקה הפורטוגלית שרשם 17 הופעות במדי הנבחרת, שיחק לפני שנתיים נגד הפועל תל אביב בשלב הבתים של הליגה האירופית ופתח בשני המשחקים בהרכב. הוא שיחק באקדמיקה מאז יולי 2012, לשם עבר מקבוצתו הקודמת בפורטוגל, לירייה.

"אוגו שחקן מצוין שיודע כדורגל. הוא לא בכושר משחק מלא וכבר רואים מה הוא יודע. הוא יוכל לתרום לנו הרבה, אבל אלונה חייבת להביא עוד שחקן משמעותי. חסר עוד גרזן באמצע וכמובן שגם חלוץ יכול לתרום לנו. כל דבר יעזור עכשיו כי הקבוצה עדיין שבירה ולא בשיא הכושר", אמרו אתמול שחקנים בבאר שבע בעקבות הסיכום עם ג'ון אוגו, עליו פורסם בוואלה! ספורט. אוגו ירוויח כ-100 אלף יורו לעונה לא כולל מענקים, בחוזה לעונה עם אופציה לשלוש נוספות.

בינתיים, פערים קטנים מפרידים בין אובידיו הובאן לקבוצה. נכון לאתמול, מדובר ב-30 אלף יורו בלבד. כעת תצטרך ברקת לקבל החלטה בעניינו. החלוץ שלומי ארבייטמן אמור לחזור לאימונים ביום ראשון. אם לא יוכל לפתוח מול בית"ר ירושלים, דובב גבאי יחליפו.

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
"כבר רואים מה הוא יודע". אוגו/אתר רשמי, הפועל באר שבע

רגע לפני שיקבל החלטה, למאמן הוצע גם הקשר הסרבי מילאן סמיליאניץ', ששיחק בעונה שעברה בגנצ'לרבירליגי הטורקית ומחזיק שם בחוזה לשנתיים נוספות. סמיליאניץ' צמח בפרטיזן בלגרד, הפך לשחקן מוביל שם, ומאוחר יותר שיחק שנתיים וחצי באספניול, ומשם הושאל לספורטינג חיחון. לפרטיזן הוא חזר בקיץ 2010 ועזב אותה רק בעונה שעברה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully