וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ג'ון אוגו סיכם בקבוצה

4.9.2014 / 17:46

אלישע לוי נתן אור ירוק להחתמת קשר אקדמיק הפורטוגלית, בכפוף לבדיקות הרפואיות שיתקבלו בראשון. פערים עם הובאן

one

הפועל באר שבע קרובה להחתמת זר חדש. זאת לאחר שמאמן הקבוצה אלישע לוי נתן אור ירוק להחתמתו של קשר אקדמיקה ג'ון אוגו, אשר על מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. הניגרי סיכם לשנה אחת עם אופציה לשלוש שנים נוספות, ויחתום במידה שיעבור את הבדיקות הרפואיות במועדון.

אוגו בן ה-26, שחקנה של אקדמיקה הפורטוגלית שרשם 17 הופעות במדי הנבחרת, שיחק לפני שנתיים נגד הפועל תל אביב בשלב הבתים של הליגה האירופית ופתח בשני המשחקים בהרכב. באקדמיקה הוא משחק מאז יולי 2012, לשם עבר מקבוצתו הקודמת בפורטוגל, לירייה.

אוגו כבש ארבעה שערים בשלוש השנים האחרונות. בנבחרת הוא כבש שער אחד, במשחק ידיעות שנערך לפני קצת יותר משנה מול נבחרת ארצות הברית ובקיץ 2013 אף השתייך לסגל נבחרתו בגביע הקונפדרציות. לקראת סוף העונה, אגב, אוגו לא שיחק כשלושה חודשים וחצי, וזאת בשל סכסוך עם המועדון בשל דרישה להשתחרר למשחק הנבחרת.

לידיעה הראשונית על הגעתו של ג'ון אוגו לבאר שבע

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
יש קשר לבאר שבע. ג'ון אוגו/אתר רשמי, הפועל באר שבע

פערים קטנים מפרידים בין הקשר אובידיו הובאן לבין קבוצתו פטרולול לקראת שחרורו להפועל באר שבע. השחקן התבקש תחילה לוותר על חוב של 85 אלף יורו תמורת עזיבה, אולם סירב ובהמשך הוצעה לו פשרה לקבל חלק מהכסף (כ-30 אלף יורו), שחלקו האחר ישמש למעשה כדמי השאלה.

בהפועל באר שבע מוכנים לבוא לקראת השחקן, שכזכור צפוי להרוויח כ-165 אלף יורו, שכר משודרג בהשוואה לשכרו ברומניה. בעיתונים ברומניה דווח אתמול (רביעי) כי העסקה סגורה, אך עדיין אין לכך אישור סופי. הובאן צפוי ליטול חלק ביום ראשון במשחק ידידות של נבחרת רומניה מול יוון ואם יסכם עד אז, ייתכן שכבר ביום שני ינחת בישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קשר פטרולול אובידיו הובאן. GettyImages
הבא בתור? אובידיו הובאן/GettyImages

לוי בוחן במקביל גם מועמדות של חלוצים זרים. כרגע אף חלוץ מהרשימה אינו רלוונטי משום שלוי צריך להחליט קודם באילו עמדות הוא יחתים את שני הזרים שלו. החלוץ שלומי ארבייטמן החל אתמול באימוני ריצה ואמור לחזור לאימונים ביום ראשון. במועדון מקווים שהחלוץ יהיה כשיר למשחק הראשון מול בית"ר ירושלים.

עדכון ראשון: 11:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully