וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר מונה לקפטן החדש של נבחרת ברזיל

דונגה נישל את טיאגו סילבה: "הקפטן צריך להציב סטנדרט לאחרים". כוכב ברצלונה יענוד את הסרט מול קולומביה וסוניגה

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. GettyImages
מקבל את המושכות מדונגה. ניימאר/GettyImages

נבחרת ברזיל תגיע למשחק הידידות מול נבחרת קולומביה, הראשון שלה בקדנציה השנייה של דונגה, עם קפטן חדש: ניימאר. כוכב ברצלונה בן ה-22 קיבל את המינוי הרשמי במקום טיאגו סילבה ויענוד את הסרט בשחזור רבע גמר המונדיאל בין שישי לשבת (4,00, שידור ישיר בספורט 1 ו-HD), כאשר יפגוש במיאמי את קמילו סוניגה שפגע בו באותו משחק וגרם לו להחמיץ את חצי הגמר.

כזכור, טיאגו סילבה היה הקפטן לאורך כל התקופה של לואיז פליפה סקולארי, אך ספג ביקורות רבות בגלל התרגשותו הרבה במשחק נגד צ'ילה והצורך שלו להיעזר בפסיכולוגית, כשבנבחרת טענו כי הוא בלחץ ואינו מסוגל להנהיג. כעת הוא לא נכלל בסגל בגלל פציעה, אך בכל מקרה הוא נושל מהתפקיד וגם כשיחזור הסרט יישאר אצל ניימאר.

דונגה מאמן נבחרת ברזיל. AP
רוצה שחקנים בעלי אישיות. דונגה/AP

דונגה הסביר: "זה כבר סגור, ניימאר הוא הקפטן. הוא שחקן עם הרבה איכויות, וגם מאוד מנוסה למרות גילו הצעיר. הקפטן חייב להיות כזה שיציב את הסטנדרט לאחרים. ניימאר הוא אחד כזה, הוא אוהב אתגרים ואוהב לנצח. כשהצגנו בפניו את הנושא, סיפרנו לו על היתרונות והחסרונות של זה, על ההיסטוריה ועל האחריות הנלווית".

המאמן החדש-ישן היה בעצמו קפטן נבחרת ברזיל והניף את הגביע העולמי ב-1994. עכשיו הוא מקווה שניימאר יחקה אותו ב-2018: "בכל פעם שברזיל זכתה בגביע העולמי, היא עשתה זאת עם מנהיגים בעלי אישיות. אנחנו צריכים יותר שחקנים עם אופי כזה בנבחרת, אם הם עונדים את סרט הקפטן ואם לאו".

האם רונאלדיניו יעבור לקבוצה מהליגה השישית באנגליה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully