וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: ג'ון וויליאמסון חתם לעונה אחת

4.9.2014 / 19:10

הפורוורד האמריקאי (28, 2.00), שהצטיין ביורוקאפ, יהיה הזר הרביעי של רועי חגאי. בקבוצה ינסו לסגור את השארת סטולרו

ג'ון וויליאמסון שחקן סינסינטי ברקאטס. Michael Heiman, GettyImages
עוד חיזוק לנהריה. וויליאמסון/GettyImages, Michael Heiman

עירוני נהריה הודיעה הערב (חמישי) על החתמתו של הפורוורד-סנטר האמריקאי ג'ון וויליאמסון לעונה הבאה. בכך משלים המאמן רועי חגאי את סגל השחקנים הזר, ששלושת הזרים הראשונים שחתמו הקיץ בקבוצה כבר החלו להתאמן שלשום. בקבוצה עדיין מחפשים אחר שחקן ישראלי נוסף שישלים את הסגל, שהמטרה היא לשמור על הגארד עידו סטולרו שעלה עם הקבוצה ליגה.

ווילימאסון (28, 2.00) הוא בוגר אוניברסיטת סיניסינטי משנת 2008 שהחל את המסע האירופי שלו בעונת 2008/9 בקבוצת נאנט מהליגה הצרפתית השנייה. המסע של וויליאמסון עבר בליגה השבדית, פולנית, פינית ואף בליגה הפיליפינית לפני שחזר בעונת 2012/13 לצרפת למדי קבוצת פרובאנס ורשם שם 15.4 נקודות ו-5.6 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעונה שעברה שיחק בנילאן ביסונס לוימה מהליגה הפינית ורשם 15 נקודות ו-5.9 ריבאונדים בליגה המקומית ו-20 נקודות ו-6.3 ריבאונדים בממוצע ביורוקאפ.

הסגל של רועי חגאי כולל גם את הזרים ג'יי אר גידנס, ג'וליאן מבונגה ונייט מילר שממשיך לעונה שלישית בנהריה. הישראלי הבכיר בנהריה הוא רוברט רות'בארט שיצטרף לאימונים רק במהלך השבוע הבא, ולצידו משחקים אייל שולמן, ערן אסנטי ואופיר הובר, שנמצא כעת עם נבחרת ישראל בכדורסל 3 על 3 שמשחקת באליפות אירופה. ליאור שגב, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת, מתאמן בקבוצה אך בנהריה מעוניינים לשחררו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully