וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל אשדוד ומכבי תל אביב בקרב על תואר ראשון

האלופה תתארח בדרום (שישי, 16:00, ספורט 5) במשחק הגמר של גביע איגוד השופטים. זייקמן: "השחקנים מתרגשים"

בויאן בוטוליה מכבי תל אביב בכדוריד. דוד פליגל, איגוד הכדוריד, מערכת וואלה! NEWS
רוצה עוד תואר. בויאן בוטוליה/מערכת וואלה! NEWS, דוד פליגל, איגוד הכדוריד

התואר הראשון של עונת 2014/15 בכדוריד הישראלי יחולק מחר (שישי, 16:00, מקיף ט', שידור ישיר בערוץ הספורט) כאשר הפועל אשדוד תארח את מכבי תל אביב בגמר גביע איגוד השופטים. עבור אשדוד מדובר בהעפלה ראשונה לגמר, בעוד מכבי תל אביב הפסידה בגמר המפעל בעונה שעברה להפועל ראשון לציון (27:26). למרות זאת היא ויתרה על האפשרות שהייתה לה לארח (בהגרלה), והעניקה אותה לאשדוד כמחווה למען הדרום.

אשדוד, שניצחה בחצי הגמר את מחזיקת גביע המדינה מכבי ראשון לציון, הזמינה למשחק חיילים לוחמים שהשתתפו בלחימה ברצועת עזה, חלקם שחקנים שגדלו במועדון. מאמן הפועל אשדוד, וובה זייקמן: "כמובן שזה מעולה שעלינו לגמר. זה מכניס את השחקנים להתרגשות ולדריכות עוד לפני התחלת הליגה, וכמובן שנרצה להשלים את המשימה מחר, מול הקהל הביתי שלנו. מקצועית זה בטח לא יהיה פשוט כשמנגד תגיע האלופה מכבי תל אביב, אבל אשדוד היא אגודה שרוצה כל הזמן להתקדם ועשינו מאמץ מאוד גדול לבנות העונה קבוצה יותר טובה מאשר בשנה שעברה. האם באמת הצלחנו, נדע רק בסוף העונה".

מכבי תל אביב תצא ביום שני לרומניה, שם תקיים מחנה אימונים לקראת פתיחת העונה ותשחק בסוף השבוע הבא את צמד המשחקים שלה מול פוטאיסה טודרה בסיבוב הראשון בגביע האיגוד האירופי. מכבי השלימה את צירופו של המקשר הסרבי מילאן מירקוביץ' (29, 1.96 מ'), ששיחק בשנים האחרונות בוושפארם ההונגרית, בסימוס קופר ומאריבור מסלובניה ובשנתיים האחרונות באלופת סרביה, וויבודינה.

מאמן הפועל ראשון לציון וובה זייקמן. קובי אליהו
אשדוד רוצה להתקדם. וובה זייקמן/קובי אליהו

נבחרת העתודה מול קבוצות ליגת ווינר

אליפות אירופה עד גיל 20 הסתיימה לא מכבר, ואחרי חופשה קצרה נבחרת העתודה חוזרת לפעילות ותחל כבר בשבת (מול רמת השרון) וביום שלישי (קרית מוצקין) את סדרת המשחקים שלה (12 בסך הכול) נגד קבוצות ליגת העל. המטרה היא ליצור רצף משחקים נגד קבוצות איכותיות כדי לדמות את היריבות ברמה האירופית, לקראת משחקי מוקדמות אליפות העולם ברזיל 2015.

שחר הבר, שמאמן יחד עם דראגן ג'וקיץ' את הנבחרת: "הניסיון בשנה שעברה היה מצוין ובכל המשחקים הקבוצות הופיעו בהרכבים החזקים ביותר. אנו בטוחים שכך יהיה גם השנה מתוך ידיעה שזהו אימון מעולה ועלינו להתמודד עם הקבוצות בהרכבן ובכושרן הטוב ביותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully