וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: סרינה מול ווזניאקי בגמר הנשים

הדנית עלתה בצורה דרמטית, לאחר שפנג שואי פרשה במצב של 6:7, 3:4. האמריקאית דרסה את קטיה מקארובה 1:6, 3:6

קרוליין ווזניאקי טניסאית דנית. AP
גמר גרנד סלאם שני בארצות הברית ובכלל. ווזניאקי/AP

אליפות ארצות הברית מגיעה לשיאה והערב (שישי) נערכו שני חצאי גמר הנשים. בראשון מביניהם הייתה דרמה לא קטנה, כאשר הדנית קרוליין ווזניאקי העפילה לגמר השני שלה בניו יורק ובגרנד סלאמים בכלל אחרי שניצחה 6:7, 3:4 את פנג שואי הסינית, שפרשה בגלל פציעה. במשחק השני, סרינה וויליאמס פירקה לגורמים את קטיה מקארובה בדרך ל-1:6, 3:6 קליל ולגמר הרביעי ברציפות שלה בארצות הברית.

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. AP
לא כוחות. סרינה/AP

סרינה וויליאמס (1) - קטיה מקארובה (17) 1:6, 3:6

איזה נוקאאוט אדיר של האמריקאית, שמתקרבת בצעדי ענק לתואר הגרנד סלאם ה-18 בקריירה שלה. סרינה, המדורגת 1 בעולם, העפילה לגמר הרביעי ברציפות שלה בארצות הברית והשמיני בסך הכול בטורניר הזה ועשתה זאת עם ניצחון מוחץ ביותר, כשהיא מחסלת את היריבה החביבה מרוסיה בתוך שעה אחת בדיוק.

הכול עבד לסרינה, מהכדור הראשון של המשחק ועד לאחרון. מקארובה, שהשאירה מאחור את בושאר ואזרנקה בדרכה אל חצי הגמר, לא היוותה יריב לרגע, בעוד סרינה זוכה במשחקון אחר משחקון. ממצב של 1:1 במערכה הראשונה, האמריקאית קפצה ל-1:6 ו-0:4 וסגרה למעשה את המשחק. בסך הכול, היא חבטה ל-24 ווינרים לעומת שישה בלבד של יריבתה, שברה חמש פעמים והשיגה 77 אחוזי הצלחה על הסרב הראשון ו-65 על השני.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פנג שואי טניסאית סינית. AP
סיום עצוב לטורניר נהדר. שואי/AP

קרוליין ווזניאקי (10) - פנג שואי 6:7, 3:4 (שואי פרשה)

הקרב המרתק שפתח את חצאי הגמר הסתיים בצורה אכזרית עבור פנג שואי. הסינית, שהפתיעה את כולם והגיעה מהמקום ה-39 בעולם עד לארבע האחרונות אחרי שעברה בין היתר את אגניישקה רדוואנסקה, נפצעה במהלך המשחקון השמיני של המערכה השנייה. היא ירדה לחדר ההלבשה, קיבלה טיפול וחזרה לכמה נקודות נוספות, אבל הכאבים הכריעו אותה והיא נאלצה לפרוש. ווזניאקי המודאגת ראתה את יריבתה יורדת מהמגרש על כיסא גלגלים ולא ממש הצליחה לחגוג את העלייה לגמר גרנד סלאם שני בקריירה וראשון מאז עשתה זאת בארצות הברית ב-2009.

עד לרגע הפציעה התנהל משחק צמוד ומרתק. פנג הייתה הראשונה ששברה ועלתה ל-3:4 במערכה הראשונה, אבל הדנית מיד החזירה שבירה. לפנג הייתה עוד הזדמנות כאשר היא שברה ל-5:6, אבל היא שוב נשברה מיד ובשובר השוויון ווזניאקי טסה מ-1:1 ל-1:7 בדרך לניצחון במערכה הראשונה.

הסינית שוב שברה בתחילת המערכה השנייה ועלתה ל-0:2, אבל בפעם השלישית במשחק היא נשברה במשחקון מיד לאחר מכן. ווזניאקי המשיכה במומנטום, שברה שוב ועלתה ל-2:4. פנג השיגה נקודת שבירה משלה, אבל אז נפצעה ושם זה נגמר.

פנג שואי טניסאית סינית. AP
שואי עוזבת על כיסא גלגלים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully