וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "לואיס אנריקה יעשה עבודה יותר טובה ממני בברצלונה"

מאמן באיירן מחמיא: "חשוב שברצלונה תחזיר את הפילוסופיה שכולנו מזוהים איתה. אני חושב שנראה את זה תחת אנריקה"

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. רויטרס
"יש לי דעה חיובית לגביו". גווארדיולה/רויטרס

ברצלונה מודל 2014/15 נחשבת בעיני רבים כחידה גדולה, לא מעט בשל העובדה שעל הקווים עומד מאמן חדש בשם לואיס אנריקה, אבל מי שמשוכנע שהוא הדמות המושלמת עבור הקטלאנים הוא מאמנה לשעבר של ברצלונה, פפ גווארדיולה, שבראיון ל"ספורט" טוען כי אנריקה יעשה עבודה טובה יותר מזו שהוא עשה בברצלונה.

וכשפפ מדבר על כך שאנריקה יעשה עבודה טובה יותר, אסור לשכוח שמאמן ברצלונה לשעבר זכה ב-14 תארים בין 2008 ל-2012, כולל שלוש אליפויות ושתי זכיות בליגת האלופות. "כמובן שהוא יכול להשתוות אליי בברצלונה, יש לי דעה חיובית מאוד לגביו", אמר גווארדיולה. "הוא יעשה עבודה טובה יותר מזו שאני עשיתי. זה חשוב עבור ברצלונה שתחזיר לעצמה את הזהות ואת הפילוסופיה שכולנו מזוהים איתה. אני חושב שנראה את זה תחת לואיס אנריקה".

לואיס אנריקה, מאמן ברצלונה. GettyImages
יש להם היסטוריה משותפת. אנריקה/GettyImages

לשניים כידוע יש עבר משותף: גווארדיולה ואנריקה שיתפו פעולה במדי ברצלונה בין 1996 ל-2001 לפני שגווארדיולה עזב את הקטלאנים לטובת ברשיה. כמו כן, מאמנה הנוכחי של ברצלונה שימש כמאמן ברצלונה ב' בזמן שגווארדיולה הדריך את הקבוצה הבוגרת.

ובינתיים חלון ההעברות כבר נסגר, אבל מי שהתבטא בעניינה של ברצלונה הוא נשיאה של פריס סן ז'רמן, נאסר אל חליפי שטוען כי בארסה הגישה הצעה של למעלה מ-40 מיליון יורו עבור הבלם מרקיניוס. "המטרה שלנו היא לא לעשות עסקים, אלא לבנות מועדון גדול עם שחקנים נהדרים", אמר הנשיא. "אם היינו עושים עסקים, היינו מוכרים שלושה או ארבעה שחקנים הקיץ, אבל זו לא הפילוסופיה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully